تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
plusresetminus
حزب الله : حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: شهادت بیش از 17 هزار از شهروندان ایران توسط گروه‌های مختلف تروریستی حاکی از آن است که ایران اسلامی قربانی تروریسم است نه حامی آن.
۰
کد مطلب : ۹۲۴۶۰
حمایت از مظلومان، حمایت از تروریسم نیست
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، روابط عمومی دیوان عدالت اداری حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در جلسه دهم شهریورماه هیات عمومی دیوان با اشاره به روز شهادت مظلومان رجایی و باهنر و اعلام این روز به نام روز مبارزه با تروریسم اظهار داشت: آمریکا و غرب به عنوان مدعیان حقوق بشر خود حامی منافقینی بودند که در کشور اسلامی ما دست به ترور زده‌اند و شهروندان ما را به شهادت رساندند.
وی افزود: ادعای غرب و آمریکا مبنی بر حمایت ایران از تروریست ادعای گزافی است زیرا ایران خود قربانی ترور و حمایت آنها از تروریسم بوده است. 
وی با اشاره به حمایت ایران از حزب‌الله لبنان و مردم مظلوم فلسطین و یمن اضافه کرد: آمریکا و غرب دفاع شرافتمندانه مردم لبنان، فلسطین و یمن از سرزمین را ترور می‌نامد و حمایت ایران اسلامی از این مظلومان را نیز حمایت از تروریسم اعلام می‌کند.
رئیس دیوان عدالت اداری ادامه داد: حمایت از همه مظلومان و دفاع از آنان را در مقابل تروریسم سازمان‌یافته از سوی غرب وظیفه خود می‌دانیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در ابتدای سخنان خود با اشاره به روایتی از حضرت امام صادق(ع) گفت: ایشان می‌فرمایند، «خداوند متعال بنده مومن را به اندازه کارها  و اعمال نیکش، مبتلا و گرفتار می‌کند، کسی که دینش درست و کردارش، نیکو باشد، گرفتاری‌های او سخت‌تر خواهد بود. زیرا خداوند متعال بنا نیست عمل صالح و کار پسندیده را در این دنیا جزای خیر دهد چنانکه کافران را نیز در دنیا عقوبت نمی‌کند.
منبع : خبرگزاری میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین