تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
plusresetminus
نوباوه در موافقت با استیضاح وزیر علوم :

ایرادات مدیریتی در وزارت‌علوم باید جریان‌شناسی شود

حزب الله: یکی از استیضاح‌کنندگان وزیر علوم با تاکید بر اینکه ما نگران هستیم، گفت: برخی رسانه‌های داخلی و خارجی با مخالفت با استیضاح سعی در ناکارآمد نشان دادن مجلس و نشان دادن روحیه کاسب کارانه نمایندگان دارند.
۰
کد مطلب : ۶۱۲۲۰
ایرادات مدیریتی در وزارت‌علوم باید جریان‌شناسی شود
 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،در جلسه امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی پس از پایان سخنان وزیر علوم و دفاعیاتش در برابر استیضاح کنندگان، بیژن نوباوه نماینده تهران به عنوان یکی از استیضاح کنندگان پشت تریبون رفت و از هیات رئیسه درخواست کرد گزارشی تلویزیونی که از تبلیغات رسانه های خارجی علیه استیضاح که آماده کرده بود را نشان دهند.

وی در ابتدای سخنانش گفت: افشای جریان رسانه‌ای و هماهنگی گسترده عده‌ای از رسانه‌های خارجی و داخلی این روزها بسیار دیده شد هماهنگی گسترده‌ای صورت گرفت و یک دروغ کثیف در خصوص بورسیه ها، به جای مطالبات نمایندگان برای بررسی عملکرد وزارت علوم جایگزین شد.

وی افزود: دو هدف عمده تبلیغات خارجی که به شکل هماهنگ شده رسانه های داخلی و خارجی به آن می پرداختند را ردیابی کرده ایم.

نوباوه ادامه داد: انحراف از موضوع اصلی استیضاح و جایگزین کردن بحث بورسیه ها یکی از این اهداف بود و ناکارآمد نشان دادن مجلس فعلی و نمایندگان و روحیه کاسب کارانه بعضی از نمایندگان با ارائه آمار غلط یکی دیگر از اهداف این رسانه ها بود.

این نماینده موافق استیضاح با تاکید بر اینکه ما نگران هستیم، گفت: اشکالات مدیریتی در وزارتخانه دیده می شود که باید جریان شناسی شود.

به گزارش مهر، پس از این سخنان نوباوه، گزارشی از تبلیغات رسانه های داخلی و خارجی علیه استیضاح پخش شد که لاریجانی در واکنش به پخش این گزارش از مانیتورهای مجلس، گفت: چرا باید حرف های بی ربط را بشنویم، آقای نوباوه اگر توضیحی دارید ارائه کنید، چرا باید این گزارش را ببینیم و این حرف های بی ربط را بشنویم که نوباوه در واکنش گفت: اگر گزارش پخش نشود حرف نمی زنم. اما پس از چند دقیقه سخنان خود را از سر گرفت.

نوباوه افزود: تلاش رسانه های مخالف استیضاح این است که مجلس کنونی را کاسب کار و رانت خوار معرفی کند، ما نگران وزارت علوم هستیم و نگران خیانت ها در دانشگاهها هستیم.

وی به برخی گزارش های نشریات دانشگاهی اشاره کرد و گفت: شما با کدام رسانه ضد انقلابی برخورد کرده اید؟ می‌گویید 58 درصد مدیران عوض شده اند، چند درصد از این مدیران همراه با منافع نظام هستند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین