تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
plusresetminus
حزب الله : فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به توطئه آمریکا در غرب آسیا گفت: باید به مردم نشان دهیم نیروهای ما آماده جانفشانی برای انقلاب و کشور هستند.
۰
کد مطلب : ۱۵۲۸۰۷
آمریکا به دنبال توطئه در غرب آسیا است/آماده جانفشانی هستیم
 

 

                       
                       

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار محمد  رضا یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ در یادواره بزرگداشت شهدای حفاظت اطلاعات سپاه تهران گفت: امروز در شرایط  بسیار حساسی قرارداریم،  امریکا و رژیم صهیونیستی سیلی محکمی از انقلاب اسلامی خورده اند ،در پشت پرده از استقلال کردستان حمایت می کنند اما در عیان چیزی بیان نمی کنند همچنین از رژیم کودک کش  عربستان حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه شرایط منطقه نشان می دهد انها می خواهند یک تعیین تکلیف برای منطقه غرب آسیا کنند ادامه داد:در چهل سال گذشته امریکا شکست های فراوانی دریافت کرده به همین دلیل تلاش خود را برای رسیدن به یک موفقیت را دو چندان کرده است.

سردار محمد  رضا یزدی اظهار داشت: امروز دشمن به دنبال آن است تا نگذارد صدای حق و ندای رهبر معظم  انقلاب شنیده شود. آنها می‌خواهند تا کسی در داخل کشور متوجه مطالبات مقام معظم رهبری نشود. دشمن به دنبال آن است تا با حرف‌های زیبا، عمل خودش را در داخل کشور انجام دهد و بعضی افراد ساده‌لوح را بفریبد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ما باید وظیفه خود را به درستی تشخیص دهیم و پاسدارانی در تراز حمایت از انقلاب اسلامی داشته باشیم. پاسداران ما باید قانون‌مندترین و پاکدست‌ترین افراد در قبال بیت‌المال باشند و مانند شهید حججی عزم استوار و دشمن‌شکن داشته باشند.

سردار یزدی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد بگوید کسانی که از اسلام دفاع می‌کنند، حضور خالصانه ندارند، تصریح کرد: ما باید کاری کنیم  تا نگاه مردم به بسیجیان و پاسداران مانند دفاع مقدس شود، باید به مردم نشان دهیم نیروهای ما آماده جانفشانی برای انقلاب و کشور هستند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین