تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
plusresetminus
حزب الله : استاندار البرز با بیان اینکه تلفن مدیران استان البرز باید در تمام ساعات روشن باشد و مدیران در تمام ساعات بر حوزه کاری خود اشراف داشته باشند،گفت: مدیران تنبل و کم حوصله در استان البرز جایی ندارند.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۳۰۶
مدیران تنبل و کم حوصله جایی در استان البرز ندارند
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عزیزالله شهبازی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز که پیش از ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد با تقدیر از زحمات استاندار سابق البرز،اظهار داشت: طرح آمایش استان البرز کار بسیار مهمی بوده است که انجام شده است.
 
وی افزود: امیدواریم هر چه زودتر برش‌های شهرستانی طرح آمایش سرزمینی استان البرز تهیه شود.
 
استاندار البرز با بیان اینکه  ظرفیت های زیادی در استان البرز وجود دارد که در جلسه دیروز هئیت دولت توسط رئیس جمهور مطرح شد،بیان کرد: نقدهای بر نظام بودجه بندی از سال های قبل وارد است که باید کاری شود که رضایت نسبی از این وضعیت به وجود آید.
 
شهبازی با بیان اینکه بر اساس لایحه بودجه ساختمان‌های مازاد در استان می تواند به فروش برود،گفت: اختیاراتی در لایحه بودجه 98 آمده است که اختیارات خوبی دارد.
 
وی با بیان اینکه انتظار این است که مدیران دستگاه‌های استان در زمان مقرر در جلسات استانداری حضور داشته باشند،گفت: فرمانداران در جهت مسئولیت در شهرستان‌ها ستاد رفع موانع تولید در آنجا تشکیل دهند و در ستاد استان موانع تولید انجام شود.
 
شهبازی با بیان اینکه  فرصت برای خدمت گذاری بسیار کم است،گفت: در استان البرز مدیران تنبل و کم حوصله جایی در استان البرز ندارند و فرش قرمز برای سرمایه گذار پهن میکنیم.
 
وی با بیان اینکه در راستای اقتصادی مقاومتی مد نظر رهبری معظم انقلاب محکم گام بر میداریم،تصریح کرد: نباید هیچ دستگاهی در راستای سرمایه گذاری بخش خصوصی کارشکنی کند.
استاندار البرز با بیان اینکه ریل گذاری برای حضور سرمایه گذاران باید فراهم شود،تصریح کرد: در حوزه جذب اعتبارات ملی در طرح های بالای 70 درصد باید اهتمام ویژه ای انجام شود.
شهبازی با بیان اینکه تلفن های مدیران اجرایی استان البرز نباید  طی شبانه روز خاموش باشد،متذکر شد:  دیدارهای چهره به چهره با مردم باید و سرلوحه کار من است تا دیدارهای مردمی برای رفع مشکلات مردم رونق بگیرد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین