تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
plusresetminus
حزب الله : رئیس هیئت ژیمناستیک استان البرز گفت: باید تجهیزات سخت افزاری مورد نیاز رشته ژیمناستیک و مربیان برای افزایش ضریب امنیتی ورزشکاران در البرز تامین شود.
۰
کد مطلب : ۷۴۵۵۰
نیاز‌های سخت‌افزاری هیئت ژیمناستیک البرز تامین شود
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،با اشاره به اینکه هیئت ژیمناستیک البرز 17 هزار ژیمناستیک‌کار تحت پوشش بیمه ورزشی دارد، اظهار داشت: این ظرفیت ویژه نیازمند توجه خاص مسئولان مربوطه است.

وی با بیان اینکه در رده‌ سنی نوجوانان ورزشکاران خود را برای اعزام به مسابقات کشوری و لیگ آماده کرده‌ایم، افزود: در مسابقات کشوری ریتمینگ بانوان که به میزبانی تهران برگزار می‌شود ورزشکاران البرزی نیز حضور دارند.

رئیس هیئت ژیمناستیک البرز با اشاره به اینکه در دهه فجر سال جاری برنامه‌های متنوع خوبی در سطح استان داریم، خاطرنشان کرد: جشنواره سطح‌بندی ژیمناستیک‌کاران البرز در ایام‌الله دهه فجر در استان البرز برگزار می‌شود.

تشکر با بیان اینکه مسابقاتی از سوی فدراسیون برگزار شده بود که بر اساس آن بازیکنان استان سطح‌بندی می‌شوند و احکام مربوطه نیز به آن‌ها اعطا می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره 18 بهمن سال جاری با حضور رئیس فدراسیون ژیمناستیک در البرز برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ورزشکاران البرز در سطوح ملی همواره حضور خوبی دارند، بیان کرد: سه بازیکن استان البرز به اردوی اخیر تیم ملی برای مشخص شدن نفرات تیم معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به جامعه آماری ورزشکاران ژیمناستیک البرز، تنها سالن تمرین ژیمناستیک پاسخگوی این ظرفیت نیست، اظهار داشت: در سطح استان تنها سالن خانه ژیمناستیک مورد استفاده ورزشکاران و علاقه‌مندان قرار دارد.

رئیس هیئت ژیمناستیک البرز با بیان اینکه مجمع انتخاباتی هیئت ژیمناستیک که 17 دی‌ماه سال جاری برگزار شد، گفت: در این مجمع مصوباتی در رابطه با نیاز‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هیئت مطرح و به تصویب رسید.

تشکر با تاکید بر اینکه در نظر داریم از فضای موجود در محدوده خانه ژیمناستیک برای ساخت سالن آموزشی استفاده کنیم، بیان کرد: باید تجهیزات مورد نیاز این رشته و مربیان برای افزایش ضریب امنیتی ورزشکاران تامین شود.

وی با بیان اینکه آمار استاندار سرانه ورزشی در کشور به ازای هر فرد یک متر است، اظهار داشت: این آمار در استان البرز برای هرد 40 تا 60 سانتی متر است که با آمار استاندارد کشوری فاصله دارد به همین منظور برای رسیدن به حد استاندارد در بخش ژیمناستیک، شهر کرج به دو سالن ژیمناستیک دیگر احتیاج دارد.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین