تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
plusresetminus
حزب الله : فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دستگیری نظامیان آمریکایی در جزیره فارسی به دست پاسداران نیروی دریایی سپاه تجلی کامل توانمندی نظام ایران بود.
۰
کد مطلب : ۱۰۶۲۰۴
ماهیت جنگ با آمریکا، حق و باطلی است/ دستگیری نظامیان آمریکایی تجلی توانمندی ایران بود

 

 
  •  

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار علی فدوی پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهان، پاسداران و خانواده‌های پاسداران منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر اظهار داشت:  بعد از هشت سال دفاع مقدس، روندی که در خلیج فارس برای مبارزه با آمریکا وجود داشته همچنان ادامه دارد و ادامه خواهد داشت.

فدوی بیان کرد: ماهیت جنگ و دشمنی با آمریکا ماهیت حق و باطلی است که در یک طرف حق با تمام وجود ایستاده است و در طرف دیگر باطل قرار گرفته و بر دشمنی خود مصر است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در همه زمان‌ها روال حفظ دفاع از نظام در دریا تجلی دارد و دعوا بر سر دنیا نیست بلکه دعوا ماهیتی متفاوت با سایر دعواها دارد.

فدوی افزود: جبهه حق یک جبهه صد در صدی و اسلام نیز یک موضوع صددرصدی است، کسی که نام مقدس پاسدار انقلاب اسلامی را بر خود نهاده، هم دینش هم عملش باید بر این روال باشد که به‌صورت کامل یک مسلمان باشد.

وی تصریح کرد: وقتی فرزند، همسر و یا خود پاسدار در جایی که شما را نمی‌شناسند حضور داشته باشید، باید با عمل و رفتار ما متوجه شوند که پاسدار هستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اقدام پاسداران منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در دستگیری نظامیان آمریکایی در جزیره فارسی اظهار داشت: این جمع برای گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و تجلیل از کسانی است که در حماسه جزیره فارسی دخیل بودند، چه کسانی که مستقیم درگیر کار بودند چه کسانی که غیرمستقیم، و این اقدام تجلی کاملی از توانمندی بود که باید همواره داشته باشیم.

سردار فدوی حماسه پاسداران نیروی دریایی سپاه را تجلی کار خدا دانست و افزود: پاسداران در این عملیات می‌دانستند شاید شهید شوند اما کار خود را انجام دادند و موفق هم شدند.

فدوی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم ایران در آن دوران حساس، چند ماه تمام و کمال از امام پیروی و تبعیت کردند و وحدت کلمه ملت ایران نتیجه بسیار بزرگی داشت.

وی با بیان اینکه ذهن یک پاسدار باید صد درصد متوجه پاسداری از انقلاب اسلامی باشد، گفت: انقلاب اسلامی کار بزرگی بود و رژیمی که سال‌های سال بر مردم ظلم می‌کرد را ریشه‌کن نمود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه اگر وحدت کلمه به وجود ‌آید همیشه پیروز می‌شویم، گفت: سپاه پاسداران 40 هزار شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده تا همه بدانند در راه حق دلدادگان زیادی بودند و شهید شدند تا انقلاب باقی بماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود کنترل جمعیت را از بزرگ‌ترین اشتباهات در کشور عنوان کرد و بیان داشت: قدرت سپاه همیشه قدرت بازدارندگی بوده و اصل بازدارندگی نیز آرزوی تمام کشورهاست، این کار شرطی هم دارد و آن شرط این است که دشمن قبول داشته باشند که طرف مقابل قدرتمند است.

فدوی افزود: با عنایت خداوند متعال دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایران می‌دانند که در ایران قدرت بازدارندگی وجود دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به قدرت نظامی ایران اضافه کرد: دشمن در حساب ‌و کتاب خود به قطعیت می‌رسد که هر اقدام علیه انقلاب و نظام، ضررش بیش از نفع آن خواهد بود.

وی با اشاره به برخی مسائل مطرح‌شده در داخل کشور گفت: کسانی که کلام و عملشان می‌تواند دشمن را در روالی قرار دهد که اشتباه محاسباتی کنند نباید نمایندگی ملت غیور را کسب کنند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین