تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج عنوان کرد: با توجه به قدمت بالای منطقه ۱۱ شهری و کثرت جمعیت در این منطقه، در ارائه خدمات به شهروندان غفلت شده است و سرانه های رفاهی از رشد بسیار پایینی برخوردار می باشد.
۰
کد مطلب : ۱۵۷۵۰۵
سرانه های رفاهی در منطقه ۱۱ اندک است/درخواستهای مردمی در اسرع وقت پیگیری می شود
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر اصغر نصیری طی ملاقات مردمی با شهروندان منطقه ۱۱ شهری این کلانشهر که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) کلاک نو برگزار شد، عنوان کرد: ارائه سرانه های خدماتی، رفاهی و عمرانی در این منطقه بسیار پایین است.
 
شهردار کرج افزود: با توجه به جمعیت بالای ساکن در منطقه ۱۱ شهری، مردم از حداقل استانداردهای لازم برای زندگی شهرنشینی، برخوردار  نیستند که این امر همت مسئولان به ویژه در حوزه مدیریت شهری را می طلبد.
 
نصیری با بیان اینکه گره ترافیکی در محدوده کلاک در حاشیه اتوبان، یکی از بزرگ ترین دغدغه های شهروندان ساکن در این منطقه است، گفت: این زخم قدیمی تنها از سوی مجموعه مدیریت شهری قابل درمان نیست؛ بلکه باید با همت دیگر دستگاه های شهری و استانی حتی استفاده از توان دولت، با راه اندازی طرح هایی نظیر ادامه بزرگراه همت و کمربند شمالی و جنوبی به این معضل پایان داد.
 
وی ادامه داد: مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه ۱۱ شهرداری کرج که با وقوع یک حادثه باعث خسارات جانی و‌مالی فراوان برای شهروندان می شود، باید به صورت ویژه توسط شهرداری منطقه مورد نظارت و پیگیری قرار بگیرد.
 
شهردار کرج گفت: ارتقای فضای سبز شهری، رفت و روب و نظافت معابر، مقابله با معضل سد معبر و افزایش سیمای شهری در منطقه ۱۱ شهری این کلانشهر از دیگر اقداماتی است که باید با فعالیت اکیپ های ویژه منطقه، در حداقل زمان محقق شود.
 
نصیری خاطر نشان کرد: ملاقات های مردمی با شهروندان در مناطق با توجه به اصل شهروند مداري و تكريم هر چه بيشتر شهروندان، همچنين تهيه و تدوين سند توسعه محلات شهر کرج، با جدیت هر چه تمام ادامه دارد و نظارت و بازرسی ویژه ای در راستای انجام اقدامات پس از این ملاقات ها انجام می شود.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین