تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
plusresetminus
حزب الله: شهردار کرج با اشاره به اینکه پارک هشت و نیم هکتاری کیانمهر نیز آماده بهره‌برداری است، گفت: شهرداری کرج برای مسائل زیست‌محیطی اهمیت ویژه‌ای قائل است.
۰
کد مطلب : ۱۹۲۰۲۹
پارک هشت‌ونیم هکتاری کیانمهر آماده بهره‌برداری است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی‌اصغر کمالی زاده ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه گذر سبز مهرشهر، اظهار کرد: رویکرد شورای پنجم محله محوری است و توجه ویژه‌ای به توسعه محلات می‌شود.
 
وی با تأکید بر اینکه پروژه‌های کلانی در شهر کرج در حال اجرا است، گفت: این پروژه به مساحت ۱۲ هزار مترمربع و باارزش پنج میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و به‌یقین نقش مهم و بسزایی در افزایش سرانه فضای سبز منطقه چهار خواهد داشت.
 
شهردار کرج سهم پروژه‌های عمرانی شهر در سال آینده را یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در این میان علاوه بر پروژه‌های نیمه‌تمام نظیر قطار شهری و بزرگراه شمالی، اجرای پروژه‌های توسعه حمل‌ونقل عمومی، توسعه محلات و توسعه فضای سبز اهمیت زیادی دارد.
 
کمالی زاده ادامه داد: بودجه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج نیز ۵۰ درصد نسبت به گذشته رشد دارد و این نشان می‌داد که به مسائل زیست‌محیطی و عرصه‌های فضای سبز توجه شده امید است شاهد افتتاح هرچه بیشتر پروژه‌ها در این حوزه باشیم.
 
وی گفت: درهرحال حاضر چند بوستان در محلات مختلف کرج آماده بهره‌برداری است که با هماهنگی‌های اعمال‌شده به‌تدریج شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود.
 
شهردار کرج در ادامه با اشاره به اینکه در منطقه ۱۲ کرج پارک هشت و نیم هکتاری کیانمهر نیز آماده بهره‌برداری است، گفت: در کنار آن سه بوستان در خط چهار حصار وجود دارد که علاوه بر نقش تفرجگاهی، یک استراحتگاه برای مسافران خواهد بود تا در ترافیک معطل می‌مانند، در این راستا مسافران عبوری از البرز می‌توانند برای اقامت موقت خود از فضای پارک استفاده کنند.
 
کمالی زاده توضیح داد: امید است که با همکاری و همدلی اعضای شورای شهر و شهرداری در سال آینده شاهد توسعه و پیشرفت بیشتر کرج باشیم.
 
شهردار کرج در پایان از کارکنان سازمان سیما، منظر و فضای سبز قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرج شاهد توسعه هرچه بیشتر شهر در همه حوزه باشیم.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین