تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
plusresetminus
حزب الله : مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: بنیاد شهید خیلی جدی طرح ساماندهی گلزار شهدا امامزاده محمد(ع) کرج را پیگیری نکرده و نزدیک به ۳ سال است که قرار است این طرح اجرا شود اما همچنان باقی مانده است.
۰
کد مطلب : ۱۵۹۸۲۸
پیگیری جذب اعتبار طرح ساماندهی گلزار شهدا امامزاده محمد(ع) کرج ضعیف است

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار ابوالفضل اسلامی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در باغ موزه دفاع مقدس تهران اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت 5 روز در حال برگزاری است و به منظور به نمایش گذاشتن دستاوردهای بنیاد در 5 سال اخیر است.
 
مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه در استان البرز در 5 سال اخیر 207 جلد کتاب در ارتباط با دفاع مقدس نوشته شده است ادامه داد: در استان البرز 30 حرم و یادمان شهدای گمنام وجود دارد که از این تعداد 3 مکان برای ساماندهی باقی مانده و مابقی انجام شده است.
 
وی با اشاره به باغ موزه استان البرز، عنوان کرد: فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس استان البرز آغاز شده و نزدیک به 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
اسلامی با بیان اینکه متاسفانه هنوز پروژه ساماندهی گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) کرج آغاز نشده است، اضافه کرد: قرارداد این طرح که در زمان شهردار قبلی به شهرداری رفته بود هنوز امضا نشده است.
 
وی با اشاره به اینکه مزار شهدای این گلزار مربوط به بنیاد شهید و شهدای گمنام آن مربوط به بنیاد حفظ آثار است، عنوان کرد: بنیاد شهید خیلی جدی این موضوع را پیگیری نکرده و بنده دلیل آن را متوجه نمی‌شوم؛ نزدیک به 3 سال است که قرار است که این طرح اجرا شود اما همچنان باقی مانده است.
 
اسلامی اضافه کرد: شهرداری بودجه‌ای که قبلا به این طرح تخصیص داده بود را پرداخت نکرده و تا کنون 3 مرتبه اعتبار پیش‌بینی شده است که بنیاد شهید به سبب پیگیری‌های ضعیف نتوانسته است آن را جذب کند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین