تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
plusresetminus
حزب الله : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج گفت: تلاش می‌کنیم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای این مهم در منطقه مختلف کرج تبیین و تشریح شود.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۹۲۶
دستاوردهای انقلاب نیازمند تبیین و تشریح است
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سید جمال جلیلی پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حمله تروریستی به رژه اهواز را محکوم کرد و گفت: تلاش می‌کنیم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای این مهم در مناطق مختلف شهر کرج تبیین و تشریح شود.
 
وی با تأکید بر اینکه اقدامات دستگاه‌ها به مردم هنرمندانه اطلاع‌رسانی شود، به بیانات مقام معظم رهبری در باب گزارش دهی مسئولان به مردم اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها تأکید داشته‌اند که برنامه‌ها و اقدامات به مردم اطلاع‌رسانی هنرمندانه شده و ظرفیت‌ها و اقدامات جمهوری اسلامی با مردم در میان گذاشته شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج با مروری بر دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه اخیر، تصریح کرد: گسترش خطوط ارتباطی، توسعه راه‌های مواصلاتی، گازرسانی به روستاها و مناطق صعب‌العبور و تمامی پیشرفت‌های علمی و ورزشی مرهون پیروزی انقلاب اسلامی و ماحصل آبیاری ریشه‌های نظام جمهوری اسلامی در این سال‌ها بوده است.
 
جلیلی همچنین افزایش شبکه‌های تلویزیونی و ماهواره‌ای و توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای را بخش دیگری از دستاوردهای جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: هنوز یادمان نرفته است که اوقات فراغت مردم با دو شبکه تلویزیونی آن‌هم در ساعات محدودی سپری می‌شد، اما امروز به برکت پیروزی انقلاب، شاهد رشد روزافزون شبکه‌های رسانه‌ای هستیم.
 
وی با تأکید بر لزوم همبستگی بین توده مردم جامعه تأکید کرد: برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب، موجب نزدیک شدن دیدگاه‌ها و همگرایی بین مردم و مسئولان خواهد بود
منبع : خبرگزاری مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین