تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
plusresetminus
حزب الله: رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: روابط عمومی باید به دور ازجناح بندی های سیاسی در راستای جلب اعتماد شهروندان حرکت کند.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۴۲۰
نوآوری و خلاقیت شالوده روابط عمومی است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس زارع در نشست روابط عمومی های مجموعه مدیریت شهری که به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، اظهارکرد: عدم اعتماد شهروندان به مجموعه مدیریت شهری باعث بالا رفتن هزینه های شهر می شود.
 
وی با بیان اینکه با روابط عمومی باید به صورت علمی و ویژه برخورد شود، تصریح کرد: ایجاد ارتباط و رابطه معمول و منطقی بین شهروندان و مدیریت شهری بسیار مهم و اساسی است که این وظیفه بر عهده روابط عمومی است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر کرج، خلاقیت و نوآوری را لازمه کار روابط عمومی عنوان کرد و افزود: روابط عمومی کارآمد و پویا به خلاقیت و نوآوری وابسته است و این مهم باید در روابط عمومی بخش های مختلف شهرداری مد نظر قرار گیرد.
 
به گفته زارع، با استفاده از روش های بهبود ارتباط با شهروندان می توان حس تعلق مردم به شهرداری و شهر را افزایش داد و همه روابط عمومی ها باید در این زمینه تلاش کنند.
 
وی بیان کرد: امروز مسائل جامعه با راه‌حل های گذشته قابل حل نیست، از این رو نیاز به خلاقیت و نوآوری در همه عرصه ها داریم که باید در همه بخش ها به ویژه روابط عمومی ها دنبال شود.
 
رییس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه خلافیت یکی از ویژگی‌های روابط عمومی توسعه یافته است، یادآور شد: تعهد سازمانی موضوع بسیار مهمی است که در روابط عمومی ها باید به آن توجه شود.
 
زارع تاکید کرد: امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصری مهم در ارتقا و پیشرفت مدیریت شهری جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی‌یابد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین