تاریخ انتشاريکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
plusresetminus
حزب الله: رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: حداکثر نرخ افزایش کرایه‌های تاکسی در خطوط بین شهری 30 درصد است.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۹۲۵
خبرخوش برای صاحبان تاکسی‌های فرسوده / افزایش خودسرانه کرایه تاکسی تخلف است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مجید استاد کاظمی  اظهار کرد: گزارش‌های مردمی حاکی از این است که رانندگان برخی خطوط تاکسی اقدام به دریافت کرایه بیش از نرخ مصوب امسال می‌کنند که این امر تخلف محسوب می‌شود.
 
وی ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای شهر، کرایه‌های تاکسی در خطوط مختلف بین 20 تا 30 درصد افزایش داشته و گرفتن مبلغی بیش از این قانونی نیست و در صورت مشاهده برخورد لازم با رانندگان متخلف صورت می‌گیرد.
 
این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ضرورت نوسازی تاکسی‌های فرسوده  کرج ابراز کرد: سایت نوسازی تاکسی‌های فرسوده از آذر سال 96 به دلیل برخی مشکلات بسته شده و همین امر ثبت نام برای دریافت تاکسی نو را با مشکل مواجه کرده است.
 
استاد کاظمی ادامه داد: خوشبختانه رایزنی های اتحادیه تاکسیداران در این خصوص نتیجه داده و زمزمه هایی برای باز شدن مجدد این سایت در آینده نزدیک شنیده می‌شود.
 
رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: اگر سایت نوسازی مجددا باز شود، صاحبان تاکسیهای فرسوده می‌توانند برای دریافت تاکسی نو ثبت نام کنند و بعد از مدتی خودروی خود را تحویل بگیرند.
 
وی در ادامه با اشاره به مشکل فعالیت خودروهای شخصی که اقدام به مسافرکشی می‌کنند، افزود: مسافرکشی خودروهای شخصی معضلی تازه در شهر نیست و از چندین سال گذشته تا کنون تاکسیداران، شهروندان و مسئولین با آن درگیر هستند.
 
استاد کاظمی خاطر نشان کرد: حل این مشکل به تنهایی از عهده  سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بر نمی آید و نیازمند تعامل و همکاری تمام دستگاههای مرتبط با این مقوله است.
 
وی گفت: تا زمانی که عزم جدی برای ساماندهی وضعیت خودورهای شخصی مسافرکش در کرج صورت نگیرد، این معضل به قوت خود باقی می‌ماند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین