تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
plusresetminus
حزب الله: سرمربی آرژانتینی آژاکس درباره حساس ترین صحنه دیدار تیمش برابر منچستر سیتی سخن به میان آورد. او به ستایش از شاگردانش پرداخت و آنها را قهرمانان واقعی دانست.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۶۹۴
به این دلیل فوتبال را دوست داریم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،تاتنهام با پوچتینو دست به کار بزرگی زد. این تیم لندنی با وجود شکست در دیدار برگشت برابر منچسترسیتی توانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.
 
در لحظات پایانی این بازی حساس و دیدنی رحیم استرلینگ گل پنجم منچسترسیتی را به ثمر رساند و ورزشگاه غرق در شادی شد اما داور بعد از خوشحالی زیاد حاضران در ورزشگاه و گواردیولا گل را به خاطر آفساید مردود اعلام کرد.
 
پوچتینو، سرمربی آرژانتینی آژاکس بعد از بازی، گفت: این دیدار باور نکردنی بود. بازی به عجیب‌ترین شکل ممکن به پایان رسید. بازیکنان و هواداران و کادر فنی منچسترسیتی در حال خوشحالی بودند و ما غرق در اندوه و ناامیدی اما به یک باره همه چیز برعکس شد و گل استرلینگ مردود اعلام شد.
 
او در ادامه اضافه کرد: وقتی سیتی به گل پنجم رسید همه چیز در ذهنم تغییر کرد. بسیار احساس عصبانیت و ناامیدی داشتم اما به یک باره وضعیت تغییر کرد و به این دلیل است که فوتبال زیبا است.
 
پوچتینو در پایان، اظهار کرد: در دیدار امشب شخصیت بالای خود را نشان دادیم. بازی باور نکردنی بود. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. بسیار خوشحال هستم. دست به کار بزرگی زده ایم. بازیکنشان قهرمانان واقعی هستند و باید به این روند ادامه داد و در دیدار بعدی هم به پیروزی برسیم.
 
تاتنهام در دیدار نیمه نهایی باید به مصاف آژاکس شگفتی ساز فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا برود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین