تاریخ انتشارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
plusresetminus
حزب الله : معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سیاست‌های اقتصادی متناسب با پیشرفت کشور باید اصلاح شود گفت: هر مانعی برای بخش خصوصی بر خلاف منافع ملی کشور است و دولت هر چقدر کار کند توان ایجاد شغل مانند بخش خصوصی را ندارد.
۰
کد مطلب : ۱۶۰۴۹۳
سیاست‌های اقتصادی متناسب با پیشرفت کشور باید اصلاح شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، اسحاق جهانگیری  صبح امروز در آئین افتتاح کارخانه صنایع غذایی در نظرآباد اظهار داشت: استان البرز از ظرفیت بالای نیروی انسانی برخوردار بوده و از نظر واحدهای صنعتی بسیار برای ایران حائز اهمیت است و در محصولات باغی و کشاورزی در کشور جایگاه بالایی دارد.
 
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه با ادغام تراکمی تهران و البرز بیش از 15 میلیون نفر در این دو استان ساکن هستند، افزود: تهران و البرز مشکلات و مسائل مشترک دارند که باید با هم این موضوعات دیده شود.
 
وی با تاکید بر اینکه ما به فکر توسعه ایران هستیم گفت: فرزندان این کشور باید آینده‌ای خوب و مناسب را برای خود متصور شوند و ایران توانمندی اینکه در زمینه‌های مختلف پیشرفت کند را دارد.
 
جهانگیری با بیان اینکه بخش خصوصی باید میدان‌دار توسعه کشور باشد، تصریح کرد: هر مانعی برای بخش خصوصی بر خلاف منافع ملی کشور است و دولت هر چقدر کار کند توان ایجاد شغل مانند بخش خصوصی را ندارد.
 
وی با اشاره به اینکه باید برای توسعه کشور سرمایه‌گذار بخش خصوصی را تشویق به توسعه سرمایه‌گذاری کرد، خاطرنشان کرد: فضای ایران باید تبدیل به موقعیت سرمایه‌گذاری برای هر ایرانی در داخل و افراد خارجی برای کشور شود و برخی مشکلات کشور را بسیار بزرگ جلوه می‌دهند ولی توان برطرف کردن مشکلات کشور وجود دارد.
 
وی ادامه داد: فرهنگ اینکه سرمایه‌دار انسان ارزشمندی برای تولید، کار و اشتغال است باید در ایران ایجاد شود و سرمایه‌گذار باید بتواند به راحتی منابع مالی و تکنولوژی مدرن روز را به کشور وارد کند و ایران توان توسعه را در تمام ابعاد دارد.
 
جهانگیری با تاکید بر اینکه سیاست‌های اقتصادی متناسب با پیشرفت کشور باید اصلاح شود، توضیح داد: صنایع غذایی از رقابتی‌ترین رشته‌های صنعتی در کشور است و اصولا این رشته بر مبنای رقابت بنا شده است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین