تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
plusresetminus
حزب الله : در این مراسم که به همت معاونت اجتماعی و بهداشتی و مجمع خیرین سلامت برگزار شد ، دکتر احمد عبدالهی رییس دانشکده علوم پزشکی گراش ضمن تبریک روز جهانی داوطلب از زحمات داوطلبان سلامت شهر و روستا تقدیر کرد.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۲۹۸
برگزاری همایش تجلیل از داوطلبین سلامت به مناسبت روز جهانی داوطلب سلامت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در این مراسم که به همت معاونت اجتماعی و بهداشتی و مجمع خیرین سلامت برگزار شد ، دکتر احمد عبدالهی رییس دانشکده علوم پزشکی گراش ضمن تبریک روز جهانی داوطلب از زحمات داوطلبان سلامت شهر و روستا تقدیر کرد. وی در خصوص اهمیت  پرداختن به موضوع بیماری HIV و وضعیت موجود در دنیا و کشورمطالبی بیان و  خواستار هماهنگی و همکاری در زمینه تقویت کنترل و پیشگیری شد.
 
در ادامه دکتر علیرضاگلستان معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی گراش ، مطالب جامعی در مورد نحوه شناسایی، بیماریابی و درمان افراد مبتلا به ویروس HIV   بیان کرد و داوطلبان را جهت اطلاع رسانی و آموزش راه های پیشگیری در جامعه دعوت کرد.
 
 مسعود خواجه زاده معاون اجتماعی دانشکده  نیز در این همایش ضمن بیان این موضوع که در شهرستان گراش بیش از ۱۴۰ نفر داوطلب سلامت با دانشکده علوم پزشکی  همکاری دارند گفت:« این داوطلبین  پس از آموزش توسط مراقبین سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان، آموزه ها و آموزش های لازم را به مردم و خانوارهای خود انتقال می‌دهند.»
 
معاون اجتماعی دانشکده علوم پزشکی گراش هدف از برگزاری همایش روز جهانی داوطلب را ترویج فرهنگ مشارکت در حوزه سلامت عنوان کرد و افزود: « کانون های سلامت محلات که در کلیه مناطق شهرستان  گراش در حال راه اندازی است ، محل مناسبی جهت آموزش و تشویق داوطلبان سلامت و کلیه افراد محله است .» وی خواستار مشارکت داوطلبین در راه اندازی و اجرای این طرح شد.
 
در این مراسم، ضمن اجرای موسیقی زنده، برگزاری مسابقه و اهداء جوایز، از داوطلبان سلامت گراش ، ارد ،فداغ و خلیلی و مربیان داوطلبان سلامت و داوطلبان متخصص ادارات  برگزیده با تقدیم هدایا تقدیر شد.
 
پنجم دسامبر برابر ۱۴ آذرماه ، روز جهانی داوطلب سلامت  نامگذاری شده است.
منبع : روبط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین