تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
plusresetminus
حزب الله : اشکان خطیبی از تجمیع کمک‌های مردمی به افراد سرشناس و نهادها برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۵۵۶۹۷
همکاری علی دایی، نوید محمدزاده و ... برای بازسازی مناطق زلزله‌زده +عکس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اشکان خطیبی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش از بهم پیوستن افراد و گروه‌هایی که در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور هستند برای آغاز ساخت و ساز در این مناطق خبر داد. از جمله این افراد و گروه‌ها می‌توان به کانون معماران معاصر، بادبادک، خیریه یاران برکت مهر، نوید محمدزاده، علی دایی و دیگران اشاره کرد.
 
او در این ویدئو می‌گوید: «مشخص شد که کانکس هم در طولانی مدت پاسخگوی نیاز زلزله‌زدگان نیست به دو دلیل مشخص، یک این که در طولانی مدت نمی‌تواند سرپناه به حساب بیاید و دوم این که خودش جزو ضایعات محیط زیست است. به پیشنهاد دوستانی که پیش از این هم درگیر این گونه بلایا و سوانح بوده‌اند، مسکن‌سازی کرده‌اند، مدرسه‌سازی کرده‌اند و... تصمیم گرفته شد افراد که هر کدام به صورت مجزا در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند تجمیع شوند، از جمله کانون معماران معاصر، بادبادک، خیریه یاران برکت مهر، نوید محمدزاده، علی دایی و.... همچنان مبادرت بورزند به جمع‌آوری کمک‌های مردمی تا بتوانیم ساخت و ساز را شروع کنیم.»
 
خطیبی در پایان می‌افزاید: «خواهش می‌کنم این قدر به امید دولت نباشیم. ما خودمان روی گسلیم و قطعا دلمان نمی‌خواهد اگر چنین اتفاقی برایمان افتاد دیگران بگویند پس دولت چه...» 
منبع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین