تاریخ انتشارجمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
plusresetminus
حزب الله : رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی تصریح کرد: سردار همدانی در عرصه های دشوار و در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب اهتمام جدی داشت.
۰
کد مطلب : ۹۵۶۲۹
سردار همدانی در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب اهتمام جدی داشت
 
 

  به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،متن پیام تسلیت علی لاریجانی که روز جمعه انتشار بافته بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
کاروان شهدای بزرگوار انقلاب بار دیگر یکی از فرزندان و یاران خدوم ملت، فرمانده دلاور و سردار سرافراز حسین همدانی را همراه خود ساخت.
سردار رشید سپاه و فرمانده ارشد دفاع مقدس شهید حسین همدانی طی سالهای متمادی و در عرصه های دشوار و حساس و سنگرهای نبرد به دفاع از آرمانهای اسلام، انقلاب و رهبری اهتمام فراوان داشتند که فرماندهی رده های مختلف در سپاه از جمله سپاه حضرت رسول(ص) تهران بخشی از این تلاش ها بود.
شهید همدانی بعنوان مستشار ارشد سپاه پاسداران و مدافع حرم حضرت زینب (س) در مبارزه با دشمنان تکفیری انجام وظیفه می کرد و در امتداد ایثار خویش سرانجام در حین ماموریت دفاع از حرم توسط نیروهای داعشی و در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید.
اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار حسین همدانی به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم(عج) ، مقام معظم رهبری، فرماندهان و رزمندگان سپاه، ملت شریف ایران، دوستان و خانواده بزرگوار ایشان امیدوارم روح بلند شهید حسین همدانی در جوار ارواح ملکوتی شهدا مشمول عند ربهم یرزقون و الطاف الهی قرار گیرد.

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر دیروز(پنجشنبه) در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست های داعشی به شهادت رسید.

منبع : ایرنا از خانه ملت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین