تاریخ انتشاردوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
plusresetminus
حزب الله: شهردار کرج گفت: مدیران و کارکنان بازرسی شهرداری با رفتار قانونمند، جایگاه دستگاه خود را حفظ می‌کنند.
۰
کد مطلب : ۱۸۸۴۹۳
نقش بازرسی در سلامت اداری شهرداری / مدیریت شهری به دنبال عدالت اجتماعی است
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اصغر کمالی زاده در نشست بازرسان مناطق، سازمانها، معاونت‌ها و ادارات ستادی اظهار کرد: شهرداری به عنوان مجموعه ای خدمت رسان در همه زوایای زندگی شهروندان حضوری مستمر دارد.
 
وی ادامه داد: شهرداری با ایجاد بستر مناسب برای توسعه شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تعامل و ارتباط خود با بدنه جمعیتی در مناطق مختلف شهر را حفظ می‌کند.
 
این مسئول تصریح کرد: بدیهی است چنین ارتباط تنگاتنگی حجم بالایی از وظایف را به همراه داشته و لزوم توجه و دقت بسیار در انجام صحیح امور را دو چندان می‌کند.
 
به دنبال عدالت اجتماعی باشیم
شهردار کلانشهر کرج در ادامه به تلاش و فعالیت اداره کل بازرسی در جهت قانونمندی و قانونمداری اشاره کرد و افزود: در راستای اجرایی کردن اهداف مدیریت شهری در مسیر ترویج عدالت اجتماعی ثابت قدم و بدنبال عدالت اجتماعی هستیم .
 
کمالی زاده بیان کرد: مدیران و کارکنان بازرسی شهرداری با رفتار قانونمند، جایگاه دستگاه خود را حفظ کرده و ارتقا  می دهند.
 
وی با تاکید بر ضرورت توجه به رضایت مردم در پیگیری اهداف مدیریت شهری، اظهار کرد: کسب رضایت مردم یکی از مهمترین اهداف شهرداری است.
 
کمالی زاده ابراز کرد: مدیریت شهری در طول سال طرح‌های مختلفی را اجرایی می‌کند تا از طریق آنها بتواند سطح رفاه و رضایت شهروندان را بالا ببرد.
 
کمالی زاده با اشاره به راه اندازی میز خدمت در مدیریت شهری یادآور شد: به منظور ارائه خدمات موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع ،تسهیل و تسریع در انجام امور ، بالا بردن راندمان کار ، ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت ، جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین و در نتیجه احیای حقوق عامه مردم میز خدمت در تمامی سازمانها، مناطق مستقر شود تا کار مردم سریع تر انجام شود.
 
وی با بیان اینکه شفافیت و پاسخگو بودن در برابر مردم آثار مثبتی را به دنبال خواهد داشت،خاطرنشان کرد: پاسداشت کرامت انسانی در جامعه امری اجتناب‌ناپذیر است بنابراین راه‌اندازی میزخدمت و تکریم ارباب رجوع می‌تواند نمادی از رسیدن به حقوق شهروندی باشد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین