تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
plusresetminus
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حزب الله : رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز اجرای طرح جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز در شهر کرج، خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۸۴۶۵۹
طرح جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در کرج آغاز شد

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پیمان بضاعتی پور  گفت: بهبود کیفی عرصه های سطح شهر و نیاز امروز شهر کرج به ساماندهی و آرام سازی از کثرت عناصر کوچک و بزرگ مبلمان شهری و در راس آن ها رسیدگی به وضعیت نامطلوب و نامناسبی که تابلوهای تبلیغاتی در سطع معابر و فضاهای شهری ایجاد کرده اند یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیریت شهری و وظایف  سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج  به عنوان متولی تبلیغات سطح شهر است.
 
رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به آغاز اجرای طرح جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز در شهر کرج، گفت: شرایط اقتصادی و بازار کالا و خدمات موجب شده برخی از مجموعه ها، شرکت ها و نهادها به فراخور فعالیت خود در امر تبلیغات محیطی ورود پیدا کرده و به منظور تقویت آیتم درآمدی خود بدون اخذ مجوزهای لازم و درنظر گرفتن ساختار شهر و قوانین و ضوابط و آیین نامه های تبلیغاتی مرتبط، اقدام به نصب تابلوی تبلیغاتی می کنند که این موضوع موجب آشفتگی و ناهنجاری کنونی در شهر شده است.
 
این مسئول ادامه داد: این اشتیاق از سوی بهره برداران غیر مجاز تبلیغات باعث شده نما، سیما و چهره شهر مخدوش شده و میزان دعوت پذیری فضای شهری کاهش پیدا کند که شرایط روحی و روانی ناپایدار و چالش برانگیزی را برای شهروندانی که برای امور روزمره خود در خیابان ها و معابر شهری تردد می کنند به دنبال داشته است.
 
بضاعتی پور اظهار کرد: علاوه بر اینکه این موضوع کمکی به پویایی شرایط اقتصادی شهر نکرده و تاثیرات ناپایدار، حباب گونه و نامطلوبی را نیز بر فضای اقتصادی و در راس آن تبلیغات خواهد داشت.
 
بضاعتی پور با بیان اینکه خدشه دار کردن منظر شهری از عمده ترین آسیب های نصب تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز است افزود: به منظور حفظ زیبایی های و رفع آلودگی بصری، طرح جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز و غیرمجاز با همکاری سپاه ناحیه امام سجاد (ع ) در سطح مناطق 6 و 5 اجرایی شده که در روزهای اخیر در جهت جلب رضایت شهروندان  تعداد 20 تابلوی مازاد از سطح شهر و مناطق مختلف جمع آوری شده است.
 
به گفته بضاعتی پور؛ طرح جمع آوری تابلوهای غیرمجاز در دیگر نقاط شهرادامه خواهد داشت.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین