تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج، کمترین وظیفه مسئولان را پاسداری از آرمان های ایثار و شهادت عنوان کرد و اذعان داشت: متاسفانه منفعت طلبی، عدول از حق و فرصت طلبی به ارزش های جامعه امروز ما تبدیل شده اند که پرداختن به امور شهدا و ایثارگران می تواند به تغییر و اصلاح این نگرش بیانجامد.
۰
کد مطلب : ۱۶۴۶۵۱
کمترین وظیفه مسئولان پاسداری از آرمان های ایثار و شهادت است
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،این مطلب را دکتر اصغر نصیری؛ شهردار کرج، صبح امروز 22 اسفندماه در آخرین جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری در سال 96 با اشاره به روز بزرگداشت شهدا عنوان کرد.
 
نصیری، با بیان اینکه نیت خیر و خالص برای خدمتگزاری به مردم، مایه موفقیت و حمایت پروردگار خواهد بود، مهمترین راز زندگی و عاقبت بخیری شهیدان را در خلوص نیت، پاکی طینت و صفای باطن آنها ارزیابی کرد.
 
وی، غایی ترین نقطه تکامل بشر را در مرحله شهادت ذکر کرد و بیان داشت: مرگ اصل انکارناپذیر جهان آفرینش و هستی است اما شهادت کامل ترین و غایی ترین هدف و شیوه رحلت به جهان باقی است.
 
شهردار کلانشهر کرج، کمترین وظیفه مسئولان و خدمتگزاران نظام را صیانت و پاسداری از  آرمان های ایثار و شهادت در جامعه خواند و تاکید کرد: اگرچه بخشی از افراد تاثیرگذار جامعه از این مبحث فاصله زیادی گرفته اند و فرصت طلبی و منفعت طلبی را فدای حق طلبی و عدالت کرده اند، اما می توان با گسترش و پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت و ذکر آنچه بر ایثارگران و شهدای سرزمین مان رفته، بخشی از این روحیه را به جامعه بازگردانیم.
 
نصیری، شهدا را دارای عالی ترین مقام عنوان کرد و ادامه داد: کاش بتوانیم با خالص کردن نیات و اهداف مان، بخشی از مسیری که شهدا طی کرده اند را پشت سر بگذاریم.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین