تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
plusresetminus
حزب الله : سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با تاکید بر اهمیت حفاظت از منابع طبیعی، گفت: ساماندهی شیرابه ها در مرکز دفن حلقه دره اولویت سازمان خواهد بود.
۰
کد مطلب : ۱۷۰۷۵۳
ساماندهی شیرابه ها اولویت سازمانِ مدیریت پسماند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اصغر نصیری در بازدید از مرکز دفن حلقه دره با اشاره به دغدغه مسولان و دوستداران محیط زیست در خصوص کاهش و مدیریتِ شیرابه ها، اظهار کرد: همفکری و تعامل با کلانشهرهای موفق می تواند تا حدود زیادی از دغدغه های موجود در این زمینه بکاهد.
 
سرپرست سازمان مدیریت پسماند با تاکید بر ضرورت پیگیری موضوعات عمرانی و تحقیقاتی حوضچه های شیرابه و ارایه طرح های مناسب در این بخش، افزود: تحقق این مهم به کنترل و مدیریت شیرابه ها تا حد زیادی کمک می کند.
 
این مسول همچنین بر معرفی سایت حلقه دره و جانمایی تابلوی ورودی این سایت همچنین پیگیری و نصب علایم ترافیکی و خط کشی و روشنایی جاده حلقه دره تاکید کرد و گفت: باید زیرسازی و روکش آسفالت کارخانه بازیافت تا مرکز دفن انجام شود تا انتقال زباله ها با سرعت بیشتری صورت بگیرد.
 
نصیری پیگیری و رسیدگی به وضعیتِ پناهگاه سگ های بلاصاحب را از دیگر مواردی ذکر کرد که باید در دستور کار قرار بگیرد، وی در این رابطه گفت: در این زمینه نیازمند همکاری سازمان های مردم نهاد هستیم.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین