تاریخ انتشاريکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
plusresetminus
حزب الله:سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد:‌ وزیر کشور آمادگی پاسخگویی به موضوعات مرتبط با ورود پول‌های کثیف به سیاست را به مجلس دارد.
۰
کد مطلب : ۷۹۹۱۵
وزیر کشور برای پاسخگویی به مجلس در مورد پول‌های کثیف آمادگی دارد
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، امیری درحاشیه مراسم سومین روز درگذشت همسر دبیر شورای نگهبان در پاسخ به سوال ایسنا در ارتباط با موضوع پول‌های کثیف و دعوت مجلس از وزیر کشور برای پاسخگویی به ابهامات گفت: تعاملات مجلس و وزرا یک مساله عادی و معمول است و وزرای دولت همواره برای پیشبرد اهداف دولت در مجلس حضور می‌یابد و وزیر کشور از این قاعده مستثنی نیست.

 

وی افزود: دعوت نمایندگان از وزرا هیچ مساله خاص و حساسیت برانگیزی نیست و وزیر کشور در موضوع خاص پول‌های کثیف نیز آمادگی حضور در مجلس و ارائه توضیحات را دارد وهمه این صحبت‌ها و مسائل در محور پیشبرد اهداف نظام مطلوب و مرسوم است.

 

سخنگوی وزارت کشور همچنین در خصوص موضوع حمله به نماینده تهران در شیراز و پیگیری این پرونده تاکید کرد: با دستور رییس جمهور به وزارت کشور این پرونده در جریان پیگیری افتاد و در همین راستا وزیر کشور هیاتی را با مسوولیت معاونت امنیتی وزارت کشور در استان فارس مستقر کرد و بررسی‌های اولیه در این باره انجام و تصمیماتی گرفته شد.

 

وی تصریح کرد: نتیجه آخرین جلسات این بود که عوامل شناسایی شده در فیلمی که در اختیار وزارت کشور است در اختیار دستگاه قضایی قرار گیرد و این اتفاق نیز افتاده است و دستگاه قضایی استان فارس در حال احضار عوامل این موضوع است و وزارت کشور نیز در حال تدوین گزارش تصمیمات و فعالیت‌های انجام شده در موضوع شیراز است وبه زودی در یک فرصت مناسب اطلاع رسانی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: آنچه که در شیراز اتفاق افتاد نه شرعا قابل قبول بود و نه اخلاقا و قانونا و ما به هیچ وجه نمی‌توانیم با عناوین ارزشی قانون شکنی کنیم و در نظام جمهوری اسلامی قوانین مشخص و با تایید فقها لذا نقض قانون به نوعی نقض موازین شرعی است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین