تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
plusresetminus
حزب الله : مقامات انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فروشنده پوست حیوانات وحشی و به دام افتادن سارق زورگیر در کرمانشاه خبر دادند.
۰
کد مطلب : ۱۷۳۲۵۵
فروشنده پوست حیوانات وحشی دستگیر شد
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مقامات انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فروشنده پوست حیوانات وحشی و به دام افتادن سارق زورگیر در کرمانشاه خبر دادند.
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در شهرستان کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی توانستند ۷ نفر از سارقان حرفه‌ای که قطعات و لوازم داخل خودرو را سرقت می‌کردند، شناسایی و دستگیر کنند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سارقان در بازجویی‌های پلیسی به ۴۶ فقره سرقت قطعات خودرو و نیز یک فقره سرقت از منزل اعتراف کردند.
 
سرهنگ براری با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس، به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، سریعا مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.
 
دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در کرمانشاه
 
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از محلات حاشیه ای، بلافاصله ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
 
وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که ۵ نفر به دلیل اختلاف شخصی با یکدیگر درگیر و اقدام به ضرب و شتم همدیگر کرده که باعث ایجاد جراحت شده است.
 
سرهنگ براری خاطرنشان کرد: با حضور به موقع پلیس همه عوامل نزاع دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به تشکیل پرونده در این خصوص، از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
 
وی در پایان گفت: پلیس با همه توان خود به مقابله با ناامنی پرداخته و با مخلان نظم و امنیت امومی قاطعانه برخورد می‌کند.
 
دستگیری سارق زورگیر در کرمانشاه
 
سرهنگ حسین براری فرمانده انتظامی کرمانشاه اظهار داشت: در حین گشت زنی در خیابان تنگه شخصی به آن‌ها مراجعه و عنوان کرد که راکب یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، یک دستگاه گوشی همراه و ۲۰میلیون ریال وجه نقد از وی زورگیری کرده و از محل متواری شده است.
 
وی افزود: با راهنمایی شاکی، ماموران به سرعت وارد عمل شده و توانستند پس از مدتی تعقیب و گریز و با شگرد‌های خاص پلیسی راکب موتورسیکلت را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.
 
سرهنگ براری ادامه داد: فرد دستگیر شده در بازجوئی‌های فنی پلیس به چند فقره زورگیری و کیف قاپی اعتراف کرد.
 
فرمانده انتظامی کرمانشاه ادامه داد: پس از تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم مناسب تحویل مراجع قضائی شد.
 
وی در پایان گفت: پلیس با تمام توان آماده مقابله جدی و قاطعانه با هنجار شکنان است.
 
فروشنده پوست حیوانات وحشی در فضای مجازی دستگیر شد
 
سرهنگ علی کریمی رییس پلیس فتا کرمانشاه اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا در رصد فضای مجازی با یک کانال تلگرامی روبرو شدند که اقدام به فروش پوست حیوانات وحشی می‌کرد.
 
وی ادامه داد: با شناسایی این کانال تلگرامی و محرض شدن فعالیت غیرقانونی آن تلاش برای شناسایی مدیر یا مدیران کانال به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
 
سرهنگ کریمی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از یکی سری تحقیقات گسترده با استفاده از روش‌های علمی و پلیسی متهم را شناسایی کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: پس از شناسایی متهم و هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه نسبت به دستگیری وی در منزلش اقدام شد.
 
رییس پلیس فتا کرمانشاه یادآوری کرد: در بازرسی از منزل متهم، تعدادی کلاه پوست سنجاب و گورکن و شال گردن پوست گربه جنگلی و سمور و روباه کشف شد.
 
سرهنگ کریمی تصریح کرد: فروش پوست حیوانات وحشی در فضای مجازی که شکار آن‌ها ممنوع است جرم است و پلیس فتا با چنین افرادی قاطعانه برخورد می‌کند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین