تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
plusresetminus
حزب الله : دبیر شورای عالی امنیت ملی با هشدار نسبت به عواقب اقدامات آمریکا در سوریه، گفت: بدون شک رفتارهای نابخردانه و ماجرا جویانه آمریکا در سوریه مصداق بارز بازی با آتش است.
۰
کد مطلب : ۱۴۴۱۶۷
رفتار نابخردانه آمریکا در سوریه مصداق بازی با آتش است
 
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به تهدیدات اخیر آمریکا علیه سوریه که به بهانه قصد دمشق برای استفاده از سلاح شیمیایی مطرح شده است، گفت: طرح مجدد ادعاهای واهی علیه سوریه تداوم سناریوی امریکا برای سرپوش گذاردن بر شکستهای مستمر جبهه تروریسم و مقابله با پیشروی های تعیین کننده ارتش سوریه است.
 
دریابان شمخانی با اشاره به ضرورت ورود سازمان منع سلاحهای شیمیایی (OPCW)به موضوع ادعاهای مطرح شده از سوی آمریکا اظهار داشت: در صورتی که دولت آمریکا در طرح ادعاهای خود صداقت دارد باید اطلاعات مربوطه را در اختیار بازرسان سازمان منع سلاحهای شیمیایی قرار دهد تا با همکاری دولت سوریه مورد راستی آزمایی بی طرفانه قرار بگیرد.
 
وی با یادآوری تجاوز غیر قانونی آمریکا به خاک سوریه وهدف قرار دادن پایگاه هوایی شعیرات به بهانه استفاده این کشور از سلاح شیمیایی افزود: ایران و روسیه پس از این رخداد رسما خواستار اعزام هیئت حقیقت یاب بین المللی برای بررسی ادعاهای مطرح شده از سوی آمریکا شدند اما واشنگتن برای جلوگیری از افشای پوچ بودن اتهامات مطرح شده علیه سوریه، مانع انجام این اقدام شد.
 
شمخانی با هشدار نسبت به عواقب اقدامات یک سویه آمریکا و زیر پا گذاردن مبانی حقوق بین الملل و حاکمیت ملی سوریه افزود: بدون شک رفتارهای نابخردانه و ماجرا جویانه آمریکا در سوریه مصداق بارز بازی با آتش است.
 
وی در پایان گفت: صحنه نظامی در این کشور تداوم تجاوز یک طرفه آمریکا به سوریه و مواجه نشدن با واکنش متقابل را  تغییر خواهد داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین