تاریخ انتشارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
plusresetminus
حزب الله : استاندار البرز با تأکید بر اینکه آینده خوبی در انتظار مردم شهرستان طالقان خواهد بود، گفت: موانع اعتباری برای گازرسانی طالقان برطرف می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۶۲۲۶۶
موانع اعتباری پروژه گازرسانی طالقان برطرف می‌شود
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمدعلی نجفی صبح در سفری یک‌روزه به شهرستان طالقان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: وقتی از شهرستان طالقان یاد می‌شود به یاد علمای بزرگ به‌خصوص مرحوم آیت‌الله طالقانی می‌افتیم که همه مسلمانان مبارزات انقلابی‌شان و همراهی در کنار حضرت امام ره چه قبل و بعد از  پیروزی انقلاب اسلامی را به خاطر داریم.
 
وی با تأکید بر اینکه آینده خوبی در انتظار  مردم شهرستان طالقان خواهد بود، گفت: موانع اعتباری برای گازرسانی طالقان برطرف می‌شود برای این مهم با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مذاکراتی داشته و دستور رفع مشکل اعتباری این طرح صادرشده است.
 
نجفی با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی و آب روستایی در دستور کار مسئولان قرار دارد، گفت: زیرساخت احداث هتل و اقامتگاه گردشگران در استان به‌ویژه شهرستان توریستی طالقان باید فراهم شود.
 
استاندار البرز با اشاره به جاذبه‌های گردشگری شهرستان طالقان، گفت: طالقان جزو مناطق نمونه گردشگری است، برای این منطقه برنامه‌ریزی‌شده است، در بخش گردشگری نیاز به تلاش بیشتری است تا در افق ۱۴۰۴ برای فراهم ساختن نیازهای دو میلیون جمعیت گردشگر و فراهم ساختن ۲۵ میلیارد دلار درآمد ارزی؛ زیرساخت ایجاد هتل و زمینه اقامت مسافران ایجاد شود.
 
وی با تأکید بر اینکه توجه به مزیت‌های نسبی طالقان زمینه‌ساز بازگشت معکوس مهاجرت خواهد شد، گفت: زمانی جمعیت طالقان از کرج بیشتر بوده است اما به جهت‌بخشی  از مشکلات و نبود  شغل و غیره مردم مجبور به ترک این منطقه شدند درحالی‌که مزیت‌های نسبی فراوانی در طالقان وجود دارد که باید موردتوجه قرار گیرد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین