تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
plusresetminus
حزب الله : سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: شناسایی شرایط ترافیکی و مشکلات حمل و نقلی شهر کرج بر اساس طرح و مطالعات بالادستی انجام می شود.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۷۶۶
شرایط ترافیکی و مشکلات حمل و نقل کرج بررسی می شود

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا احمدی نژاد در جلسه بررسی مطالعات طرح و برنامه های توسعه ای (تهیه ساختار معمار) سیستم های هوشمند حمل و نقل شهر کرج، اظهار کرد: تعیین سیاست و برنامه های توسعه سیستم های هوشمند حمل و نقل شهر کرج و روش دستیابی به اهداف آن در دستور کار این مجموعه قرار دارد.
 
احمدی نژاد شناسایی شرایط ترافیکی و مشکلات حمل و نقلی شهر کرج بر اساس مطالعات بالادستی، تعیین نیازها و اولویت بندی شبکه حمل و نقل شهری مرتبط با راه کارهای آی تی اس را از نکات حایز اهمیت و مورد توجه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج دانست.
 
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج همچنین تدوین و تکمیل ساختار معماری آی تی اس شهر کرج، ارایه راهبردها، طرح و اولویت های توسعه سامانه هوشمند حمل و نقل شهر تا افق ۱۴۰۴ را از مهم ترین اقدامات در دستور کار اعلام کرد.
 
وی با اشاره به اینکه ارزیابی و تحلیل میزان اثرسنجی سامانه های هوشمند حمل و نقل انجام می گیرد، تصریح کرد: طراحی و اصلاح ساختار مرکز کنترل ترافیک نیز از مهم ترین برنامه هایی است که اجرایی خواهد شد.
 
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین