تاریخ انتشاريکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
plusresetminus
حزب الله : رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای تسهیل در تردد زوار از ایلام و خوزستان تصمیماتی اتخاذ شده است.
۰
کد مطلب : ۱۰۰۲۳۷
تصمیماتی برای تسهیل در تردد زوار از ایلام و خوزستان اتخاذ شده است
 
  •  

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی لاریجانی صبح امروز به محض ورود به استان ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارزیابی‌های صحیحی برای رفع مشکلات استان ایلام در این سفر مد نظر است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون در آستانه برنامه ششم توسعه و طراحی بودجه سال 95 هستیم و این بهترین فرصت برای رفع مشکلات استان ایلام خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته مهمترین مشکلات این استان در حوزه راه‌های ارتباطی به ویژه راه ایلام ـ مهران است.

لاریجانی اضافه کرد: محور ارتباطی ایلام - مهران راهی پر تردد و پرترافیک بوده و باید این جاده متناسب با ترافیک این منطقه بهسازی شود. طرح چهار خطه کردن این راه ارتباطی مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا در سال‌های آینده بودجه مورد نیاز برای اجرای این طرح مورد تصویب مجلس قرار گیرد.

این مسئول تصریح کرد: حضور گسترده و میلیونی مردم در آیین اربعین نشانگر ویژگی مهم ملت ایران یعنی حب اهل بیت است و در این سفر مسائل و مشکلات دو استان ایلام و خوزستان در حوزه ارائه تسهیلات لازم به زوار اربعین حسینی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و تصمیم مناسب برای رفع این مشکلات را اتخاذ خواهیم کرد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین