تاریخ انتشاردوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
plusresetminus
حزب الله : آشوب‌های اسکناس آمریکایی تمام نمی‌شود. دیروز در حالی دلار مرز 4 هزار و 600 تومان را رد کرد که روز قبلش هم این ارز آمریکایی بین 4 هزار و 500 و 4 هزار و 600 تومان در نوسان بود. برخی از کارشناسان معتقدند که دلار تا پیش از عید وارد مدار 5 هزار تومان می‌شود و برخی دیگر به پشتوانه‌ وعده های بانک مرکزی می‌گویند دلار تا پیش از سال جدید ارزان خواهد شد. اما واقعا سرنوشت این ارز آمریکایی از چه قرار است؟
۰
کد مطلب : ۱۶۰۶۳۷
چرا نباید دلار بخریم؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مصطفی خانزادی  کارشناس بازار ارز و صاحب یک صرافی است. او درباره دلار خوش‌بین تر است و به پول نیوز می‌گوید: به محض اینکه دلار به عنوان مهم‌ترین ارز جهانی دچار افزایش قیمت می شود ناخودآکاه بازاردچار تب و تاب می‌شود. دلال‌ بازی‌ها افزایش پیدا کرده و قیمت‌ها کاذب می‌شوند. 
 
این کارشناس بازار ارز ادامه می‌دهد: پیش‌بینی من این است که دلار بر این قیمت نمانده و ارزان می‌شود. چرا که قیمت منطقی و متعادل دلار 4 هزار و 600 نیست.
 
خانزادی می‌گوید: به عقیده اینجانب دلار به قیمت متعادل خود نزدیک خواهد شد که با توجه به اوضاع اقتصادی کشور ما این قیمت بین 4 هزار و 200 تا 4 هزار و 300 تومان است. 
 
این صاحب صرافی می‌افزاید: بارها گفته‌ام که مردم نباید در صورت عدم نیاز در چنین شرایطی از بازار دلار بخرند و بر هرج و مرج بازار بیفزایند. چرا که وقتی نوسان قیمت ایجاد می‌شود بر حاشیه سازی‌ها هم افزوده می‌شود. 
منبع : پول نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین