تاریخ انتشارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
plusresetminus
حزب الله : سرمربی تیم ملی پاناما از مسبب اصلی شکست تیمش در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا تمجید ویژه‌‌ای به عمل آورد و او را با لفظی جالب خطاب کرد.
۰
کد مطلب : ۱۱۵۷۳۶
تمجید جالب سرمربی پاناما از مسی

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،داریو گومس که تیمش بامداد امروز (شنبه) در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا با نتیجه 5 بر صفر مغلوب آرژانتین شد، درباره لیونل مسی که سه گل از گل‌های آلبی‌سلسته را به‌ثمر رساند، گفت: قبل از اینکه مسی به میدان بیاید، میان عملکرد دو تیم تفاوتی نبود. مسی یک هیولاست. کافی است اشتباه کنید و مسی هم آن نزدیکی‌ها باشد تا مجبورتان کند تاوان سنگینی بابت اشتباه‌تان بپردازید. 10 نفره بازی کردن (از دقیقه 32) سخت بود و پس از آنکه مسی به میدان آمد هم سخت‌تر شد.

سرمربی کلمبیایی پاناما ادامه داد: آرژانتین در هر نقطه از زمین بازی پاناما را شکست خواهد داد. این تیم پرمهره‌‌تری است و بازیکنان بزرگ و سابقه‌‌ای درخشان دارد. من در نیمه اول از تیمم چیزهای خوبی دیدم، اما پس از گل سوم بازی، شیرازه تیم ما از هم پاشید. باخت‌مان در این بازی به‌دلیل تردید‌هایی بود که در خط دفاع‌مان وجود داشت هرچند نتیجه، انعکاس خوبی از بازی نبود.

پاناما با قبول شکست برابر آرژانتین با سه امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به شیلی در رده سوم جدول گروه D‌ قرار گرفت و برای کسب جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی در آخرین بازی خود باید به مصاف شیلی برود.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین