تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
plusresetminus
تقدیر نماینده شهرکرد از مجمع خیرین سلامت

حافظ کل قرآن از اعدام نجات یافت

حزب الله :نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با تشکر از اقدامات مجمع خیرین سلامت گفت:رایزنی ها و تلاشهای مجمع خیرین سلامت در جلب رضایت از خانواده مقتول شهرکردی و رهایی جوان اعدامی ازمرگ قابل تقدیر و ستایش است.
۰
کد مطلب : ۵۹۱۳۳
حافظ کل قرآن از اعدام نجات یافت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله به نقل از  روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور ،سیدسعید زمانیان دهکردی در مورد تلاشهای صورت گرفته مجمع خیرین سلامت استان چهارمحال و بختیاری در جلب رضایت خانواده شهرکردی و رضایت و گذشت آنها از حق قصاص اظهارکرد:اقدامات

مجمع خیرین سلامت در جلب رضایت از خانواده مقتول وساخت پایگاه اورژانس در روستای چالشتر قابل ستایش است.

وی افزود:در اخذ رضایت از خانواده مقتول که قصاص حق شان بود نباید از زحمات اعضای مجمع خیرین سلامت استان چهار محال و بختیاری و بزرگان محلی و بستگان مقتول چشم پوشی کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در مورد گذشت خانواده مقتول از قصاص و تبعات انسانی این امردر جامعه خاطرنشان کرد:خانواده مقتول و بستگان آنها که در راه نجات جوان اعدامی تلاش کردند در خاطره ها باقی می مانند و وبخشش جوان اعدامی که از دوستان مقتول بوده است قابل تقدیر و تشکر است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در مورد فعالیت های مجمع خیرین سلامت در استان چهار محال و بختیاری افزود: نمی توان از تلاشهای اعضای مجمع خیرین سلامت که همگی از ایثارگران و زخمتکشان هستند چشم پوشی کرد.

زمانیان دهکردی گفت:اعضای مجمع خیرین سلامت در استان چهار محال و بختیاری از خیرین فعال کشورو ایثارگر هستند و بسیار زحمت می کشند .

وی افزود:ساخت بیمارستان ،خانه بهداشت و مراکز درمانی در استان چهار محال و بختیاری و مناطق محروم از اقدامات مجمع خیرین سلامت است.

زمانیان در پاسخ به این سوال که گفته می شود که قاتل در دوران تحمل حافظ کل قرآن شده بود گفت:بله این جوان در طول مدت حبس توانست که حافظ قرآن شود و خوشبختانه با تلاشهای صورت گرفته خانواده مقتول از حق خود برای قصاص اعدام گذشتند.

بنا بر این گزارش ،جوانی که 8سال پیش در درگیری جوان دیگری را در شهرکرد به قتل رسانده بود با پیگیری های مجمع خیرین سلامت ،بزرگان محلی و تعهد ساخت پایگاه اورژانس به نام مقتول در روستای چالشتر وبا هزینه یک میلیاردریال تا پایان امسال دردو2 طبقه و با زیر بنای 200 متر مربع از حق قصاص اعدام گذشت کردند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین