تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج گفت: بدون مشارکت شهروندان اداره شهر امکان پذیر نیست.
۰
کد مطلب : ۱۸۲۹۸۵
بدون مشارکت شهروندان اداره شهر امکان پذیر نیست
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اصغر کمالی زاده در دیدار با فرمانده انتظامی استان البرز، اظهار کرد: همکاری نیروی انتظامی و شهرداری علاوه بر نظم بخشی سبب ارایه خدمات موثر به شهروندان می شود.
 
شهردار کرج گفت: با توجه به اینکه فضای همکاری فی ما بین شهرداری، پلیس راهور و ناجا بسیار گسترده است باید درصدد همگرایی اقدامات در حوزه های گوناگون باشیم.
 
کمالی زاده با بیان اینکه شهرداری کرج با مشکلات متعددی روبرو است، افزود: با رکود صنعت ساخت و ساز شاهد رکود حوزه درآمدی هستیم، از طرفی این رکود بخش های دیگر را نیز به واسطه رابطه مستقیم صنایع با صنعت ساخت و ساز درگیر کرده است.
 
 
درآمد 100 میلیاردی از محل پرداخت عوارض خودرو 
وی با اشاره به اهمیت پرداخت عوارض سالیانه خودرو و مالیات شهری، اظهار کرد: با همکاری پلیس راهور می توانیم در اخذ عوارض سالیانه عملکرد بهتری داشته باشیم.
 
این مسئول میزان درآمد سالیانه از محل پرداخت عوارض خودرو را حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با فرهنگ سازی، تسهیل در روند پرداخت عوارض در درگاه های بانکی و برخورد عوامل راهور می توان بخش عمده ای از مطالبات این حوزه را از شهروندان دریافت کرد.
 
 
کسب درآمد از فروش طرح ترافیک
شهردار کرج با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد، افزود: در قالب فروش طرح ترافیک می توان در آمد خوبی برای شهر بدست آورد و خدمات خوبی را نیز به پلیس راهور ارایه داد.
 
وی در پایان خواستار همکاری پلیس راهور به منظور اجرای طرح انحراف ترافیک پل حصارک برای به نتیجه رسیدن هر چه سریع تر این پروژه شد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین