تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
plusresetminus
حزب الله : گروه «پازل بند» شامگاه چهارشنبه ۲۱ آذر در کنسرتشان که در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، مردم را سورپرایز کردند.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۲۸۹
سورپرایز «پازل بند» در شب کنسرتشان/ مغرورها عاشق واقعی هستند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، شامگاه چهارشنبه ۲۱ آذرماه کنسرت گروه «پازل بند» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. علی رهبری خواننده این گروه در ابتدای این کنسرت به صورت متوالی قطعات «دلارام» با مطلع «وای وای وای دل من شده عاشق نگاش»، «دلداده» با مطلع «عاشقی کردم که بشم سرمست، من دلداده حواسم پی چشمات هست»، «معشوقه» با مطلع «تو معشوقه دیوانه پر شور و شرم باش، فقط یار منو یار منو یار خودم باش» و ... را خواند که با استقبال مخاطبان مواجه شد.
 
علی رهبری در ادامه ضمن عرض سلام و خوشآمد به مخاطبان بیان کرد: امشب ما سعی می کنیم زیاد صحبت نکنیم بلکه با موزیک حرف های خودمان را بیان کنیم. این خواننده پاپ به همراه گروهش در ادامه قطعه «دمتم گرم» با مطلع «دیگه نه این طرز نگات، نصف شب زنگ زدنات، بچگونه حرف زدنات چیزیو عوض نمیکنه» را در میان هیاهوی شرکت کنندگان اجرا کردند.
 
علی رهبری پس از اجرای این قطعه خطاب به حضار عنوان کرد: هر کسی در زندگی خود به چیزی می نازد و افتخار می کند از همین رو در همین جا از ته قلبم باید بگویم  همه سرمایه «پازل بند» شماها هستید.
 
وی که مدام از مخاطبان این سوال را می پرسید که «خسته نشدید؟» سپس قطعه «کار دادی دستم» و « به سرم زده» را اجرا کرد و سپس گفت: تا آرین بهاری تنظیم کننده قطعات «پازل بند» سورپرایزش را اجرا می کند من و گروه برای لحظاتی به استراحت می پردازیم.
 
در ادامه بهاری در میان تشویق های مردم به اجرای چند قطعه بی کلام پرداخت.
 
رهبری و گروهش در ادامه به صحنه بازگشتند و وی قطعه «ای داد بیداد» و «مغرور عاشق» را اجرا کرد و پس از آن، این خواننده جوان اظهار کرد: من همیشه گفته ام که دلیل نمی شود افراد مغرور آدم های خوبی نباشند پس به افتخار آنهایی که خیلی مغرور و در عین حال عاشق واقعی هستند، کف بزنید.
 
این خواننده پاپ در ادامه قطعه «به شرطی که» را خواند و گفت «بهتر است کمی خاطره بازی و آهنگ های قدیمی را با یکدیگر همخوانی کنیم» و در این لحظه به اجرای قطعات «جاده» با مطلع «جاده پای پیاده منمو آخر خطو یه دوستی ساده»، «قایق کاغذی» با مطلع «چشمای تو نمی‌خنده و می‌ترسم از آینده» را اجرا و عنوان کرد: فکر می کنم با قطعه «قایق کاغذی» حس نوستالژیک ایجاد شد، البته باید بگویم این قطعه چندان هم قدیمی نیست و در سال ۹۵ ساخته شده است.
 
وی در ادامه قطعه «داستان» با مطلع «زیادی خوبی کردنم تهش داستانه، واسه تو خوبی و بدی همش یکسانه» را در میان استقبال مردم اجرا و خطاب به حضار بیان کرد: این آهنگ تقدیم به شما که خوبید و نمی توانید زیادی خوبی نکنید.
 
علی رهبری پس از اجرای قطعات «بی تاب»، «صاف و ساده» و «دمتم گرم» توضیح داد: کنسرت تهرانِ ما برای ۱۰ دی در برج میلاد تمدید شده است.
 
وی در پایان چند قطعه دیگری را که در ابتدا خوانده بود، تکرار کرد که با تشویق مخاطبان مواجه شد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین