تاریخ انتشاردوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
plusresetminus
حزب الله : مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز با بیان اینکه رئیس ناحیه نفت یکی از بخش‌های استان بیش از ۴۱۲ هزار لیتر سوخت غیرمجاز به یکی از شرکت‌های راهسازی تحویل داده است، گفت: رئیس ناحیه نفت این بخش متخلف شناخته و حکم برکناری وی صادر شده است.
۰
کد مطلب : ۱۱۸۸۸۷
متهم پرونده سوختی ۴۱۲ هزار لیتری در استان البرز برکنار شد

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی‌اکبر مختاری  با اشاره به یک پرونده سوختی مربوط به یکی از شرکت‌های راهسازی اظهار داشت: این شرکت راهسازی جزو سهمیه‌بگیران عمده استان البرز است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه هر سهیمه‌بگیر که بیش از 6 هزار لیتر سوخت دریافت می‌کند، جزو سهمیه‌بگیران عمده محسوب می‌شود، افزود: سهمیه‌بگیران برای دریافت سوخت باید در سامانه تجارت آسان شرکت وزارت نفت ثبت‌نام کنند که بعد از تایید، سوخت به آنها تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه این شرکت سهمیه سوخت‌های خانگی و مردمی یکی از بخش‌های استان البرز را می‌گرفته است، گفت: این سهمیه برای بخش خانگی و عمومی مردم بوده است.

مختاری با بیان اینکه با حضور گروه کارشناسی از سوی دفتر بازرسی وزارت نفت بررسی‌های لازم صورت گرفته است، افزود: از طرف شعبه 2 تعزیرات حکومتی، رئیس ناحیه نفت این بخش در استان البرز متخلف شناخته شد و حکم برکناری وی صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه این شخص بیش از 412 هزار لیتر سوخت غیرمجاز به این شرکت تحویل داده است، گفت: دو شخص دیگر از عوامل دولتی در این پرونده متهم بودند که تبرئه شده‌اند.

مختاری با بیان اینکه این شرکت در حالی که از سهمیه سوخت خود در وزارت نفت استفاده می‌کرده است از سهیمه بخشی از مردم استان البرز نیز استفاده می‌کرده است، افزود: این تخلف در مدت کمتر از یک سال انجام می‌شده است.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین