تاریخ انتشارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
plusresetminus
حزب الله: شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه بیست و دوم دی ماه ۹۷، با افزایش ۱۰۰ واحدی معادل ۰.۰۶ درصد به رقم ۱۶۴ هزار و ۹۲۹ واحد رسید. این در حالیست که هفته گذشته، در مجموع شاهد رشد حدود ۴ هزار واحدی معادل ۲.۴۴ درصد نماگر کل بورس بودیم.
۰
کد مطلب : ۱۸۷۷۸۲
شروع کم رمق بورس پس از رشد 2.4 درصدی هفته قبل/ شاخص کل 100 واحد تقویت شد
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امروز تالار شیشه‌ای در اولین روز کاری هفته جاری، در ادامه روند افزایشی روز‌های اخیر، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۲۹ واحدی معادل ۰۰۶ درصد به رقم ۴۷ هزار و ۸۱۹ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۱۹۱ واحدی معادل ۰.۶۸ درصد، عدد ۲۸ هزار و ۶۲۶ واحد را به نمایش گذاشت.
 
شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۳۵ واحدی معادل ۰.۶۸ درصد به رقم ۲۰ هزار و ۱۵۳ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور نیز، ۳۵ واحد افزایش معادل ۰.۰۲ درصد را رقم زد و به سطح ۱۷۹ هزار و ۵۹۹ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۵۸ واحد افزایش معادل ۰.۰۵ درصد به رقم ۱۲۱ هزار و ۹۱۰ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۲۷۵ واحد افزایش معادل ۰.۰۸ درصد همراه بود و عدد ۳۲۶ هزار و ۶۰۶ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۱۰:۱۵ داشت و در سطح ۱۶۵ هزار و ۲۷۰ واحد قرار گرفت.
 
منبع : تابناک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین