تاریخ انتشارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
plusresetminus
حزب الله : سعید کمانی ضمن ارائه توضیحاتی درباره نگارش فیلمنامه سریال شهید حججی از لزوم حمایت مالی ارگان‌های خارج از صداوسیما برای تولید این مجموعه گفت.
۰
کد مطلب : ۱۸۳۱۱۹
مواجهه شهید حججی با داعش سریال می‌شود

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سعید کمانی  درباره سریالی که قرار است با محوریت شهید حججی ساخته شود به خبرنگار مهر گفت: حدود دو ماه پیش برآورد نگارش این سریال انجام شد اما این سریال، پروداکشن یک سریال معمولی را ندارد و غیر از سازمان صداوسیما، ارگان‌های دیگری هم باید حمایت کنند تا بتوانیم آن را بسازیم.
 
وی درباره این سریال توضیح داد: این مینی سریال با نام فعلی «شهید حججی» قرار است در ۱۳ قسمت ساخته شود و اکنون حدود ۷ قسمت از آن نوشته شده است.
 
این تهیه‌کننده درباره کارگردان سریال شهید حججی اظهار کرد: هنوز کارگردانی برای این سریال انتخاب نکرده‌ایم و فعلا درگیر نگارش و دیگر مقدمات کار هستیم.
 
کمانی در پایان درباره دیگر جزییات این مجموعه گفت: این سریال درباره زندگی شخصی شهید حججی نیست و بیشتر فرمانده وی و همچنین مسایل آنها در سوریه می‌پردازد بنابراین کل داستان در سوریه روایت شده و در همان جا تصویربرداری می‌شود. بخش‌هایی از این ماجراها هم به درگیری با داعش می‌پردازد و به همین دلیل نیاز است که چند ارگان در تهیه این سریال ما را حمایت کنند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین