تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
plusresetminus
حزب الله : رئیس کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش گفت: وزیر آموزش و پرورش قول داده است که تا پایان شهریور ماه تمام پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت شود و ما هم پیگیر هستیم.
۰
کد مطلب : ۱۷۳۲۱۹
زمان پرداخت تمام پاداش پایان خدمت فرهنگیان
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، رئیس کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش گفت: وزیر آموزش و پرورش قول داده است که تا پایان شهریور ماه تمام پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت شود و ما هم پیگیر هستیم.
 
احمد صافی رئیس کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش در خصوص عدم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش قول داده است که تا پایان شهریور ماه، تمام پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت شود و ما هم پیگیر هستیم.
 
وی با اشاره به تجمعات فرهنگیان برای تحقق پاداش پایان خدمت‌شان، گفت: این فرهنگیان حق دارند و باید پاداش پایان خدمت‌شان به موقع پرداخت شود و این همه تأخیر درست نیست.
 
صافی اضافه کرد: باید پاداش پایان خدمت فرهنگیان در بودجه هر سال آموزش و پرورش دیده شود و پس از بازنشستگی، به موقع به آن‌ها پرداخت شود.
 
وی در خصوص اقدامات انجام شده برای حل مشکلات بازنشستگان فرهنگی، اظهار کرد: امسال طرح همسا‌ن‌سازی حقوق بازنشستگان انجام شده است که البته برای حل مشکلات بازنشستگان کافی نیست، اما گام خوبی بوده است.
 
رئیس کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان بازنشسته نیز گفت: صندوق بازنشستگی در حال برنامه‌ریزی برای بیمه تکمیلی بازنشستگان است.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین