تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
plusresetminus
حزب الله : رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: عملیات موشکی که از سوی سپاه پاسداران شاهد بودیم به تمام دنیا ثابت کرد، نیروهای مقتدر و وفادار جمهوری اسلامی ایران، اجازه نخواهد داد دشمنان نظر سوء به کشور داشته باشند.
۰
کد مطلب : ۱۴۳۶۱۸
عملیات موشکی سپاه پاسداران، هشداری به همه دنیا بود

 


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمود دادگو در آغاز دویست و نود و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تقدیر از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: حمله موشکی به مواضع تروریست ها اقدامی قابل تقدیر بود که نشان داد نیروهای وفادار جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچگونه اقدام ضد امنیتی به دشمنان نخواهند داد.
 
وی با بیان اینکه این واکنش مقتدرانه سپاه پاسداران فقط درسی برای داعش نبود، افزود: این حمله موشکی، به حامیان مزدور تروریست و داعش نشان داد که ایران در عرصه دفاع از مواضع، بسیار جدی و هوشمندانه عمل خواهد کرد و اگر حرکتی علیه جمهوری اسلامی ایران از آنان سر بزند، قاطعانه برخورد خواهد شد.
 
دادگو اظهار داشت: عملیات موشکی اخیر که واکنش های داخلی و بین المللی را در پی داشت، نقطه مشترک تمامی این واکنش ها اثبات اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران و تاکید بر مقابله با هرگونه تجاوز و نا امنی است.
 
این مسئول در ادامه با دعوت از آحاد مردم جهت حضور در راهپیمایی روز قدس، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان عنوان کرد: به طور حتم همه مردم تکلیف حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را در خود احساس می کنند و بار دیگربا حماسه حضور خود نشان خواهند داد، عرصه را برای عرض اندام دشمنان خالی نخواهند کرد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطر نشان کرد: به دنبال اقدامات تروریستی گروه تکفیری داعش در تهران، ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگرهمدلی و اتحاد خود را در مقابله با سیاست های خصمانه مستکبران و عوامل آنها و رژیم غاصب صهیونیستی نشان خواهد داد.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین