تاریخ انتشاردوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵
plusresetminus
حزب الله:سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از پیروزی‌­های اخیر ارتش و نیروهای مردمی عراق در مقابله با تروریست­‌های داعش ابراز خرسندی کرد و وحدت، انسجام ملی و همراهی ملت عراق با نیروهای نظامی این کشور را رمز موفقیت­‌های اخیر در مقابله با تروریست­‌ها در عراق برشمرد.
۰
کد مطلب : ۷۱۸۴۱
ابراز خرسندی ایران از پیروزی­‌های ارتش و نیروهای مردمی عراق در مقابل داعش

به گزارش شبکه خبری حزب الله ، مرضیه افخم باتأکید بر استمرار حمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق در روند مبارزه با تروریسم و گروه­‌های تکفیری ابراز امیدواری کرد دولت و ملت عراق در سایه این همبستگی و انسجام ملی، به پیروزی­ نهایی در مقابله با تروریست­‌های داعش دست یابند.

در حالی که ارتش عراق در ادامه دستاوردهای خود در برابر گروه تروریستی داعش پنج روستا در شهر تکریت را آزاد کرد حیدرالعبادی تاکید کرد که عراق در شرف آزادسازی تمام اراضی خود از چنگال داعش است.

 

به گزارش سایت خبری العهد، وزارت دفاع عراق اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور به همراه نیروهای داوطلب عراقی توانستند پنج روستا در منطقه یثرب واقع در جنوب شهر تکریت در استان صلاح الدین در شمال عراق را آزاد کنند.

 

در بیانیه وزارت دفاع آمده است: جنگنده‌های ارتش عراق مواضع گروه تروریستی داعش در این منطقه را مورد هدف قرار داده و طی این درگیری‌ها تعداد زیادی از تروریست‌های داعش کشته شدند.

 

پیشتر وزارت دفاع اعلام کرده بود که در جریان عملیات نیروهای عراقی در مناطق مختلف این کشور دست کم 28 داعشی و سه تن از رهبران این گروه تروریستی کشته شدند.

 

از سوی دیگر حیدر العبادی، نخست وزیر عراق در جریان سفر خود به کویت و دیدار با رئیس پارلمان این کشور عنوان داشت که عراق در شرف آزادسازی تمام اراضی خود از سیطره نیروهای داعش است.

 

وی در ادامه افزود: نیروهای عراقی توانستند دستاوردهای قابل توجهی را در رویارویی با نیروهای تروریستی داعش که از مواضع خود در حال عقب نشینی هستند محقق سازند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین