تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج، تاکید کرد: افزایش سطح خدمت رسانی اولویت برنامه ریزی ها در شهرداری این کلانشهر باشد.
۰
کد مطلب : ۱۵۷۶۱۳
افزایش سطح خدمت رسانی اولویت برنامه ریزی های شهرداری باشد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر اصغر نصیری در چهارمین مرحله از طرح بهبود نگهداشت شهر کرج، گفت: رسیدن به واقعیت ها و شفاف بودن عملکرد از ضروریاتی است که باید مورد توجه خانواده مدیریت شهری قرار گیرد.
 
وی با اشاره به آثار مثبت طرح بهبود نگهداشت شهر و نزدیک شدن مدیریت شهری به استاندارد های خدمت رسانی تاکید کرد: اولویت های خدماتی در مناطق 10 گانه شهر برای اجرای بهتر این طرح مشخص شوند.
 
شهردار کرج در ادامه بر رفع نیازهای شهروندان به عنوان اصلی ترین اولویت مدیریت شهری تاکید کرد و افزود: در کنار رسیدگی به نیازهای شهروندی، توجه به پرسنل نیز باید مد نظر قرار گیرد تا امر خدمت رسانی به نحو احسن محقق شود.
 
وی در این طرح و در بازدید از سطح منطقه 12 با ضروری خواندن تکریم پرسنل در کنار تکریم شهروندان، با کارگران منطقه به زبان آذری به گفتگو پرداخت و حقوق و مزایای آنان را جویا شد.
 
تعریف و جانمایی نماد برای میدان های واقع در منطقه، سرعت بخشیدن به تکمیل بوستان هشت و نیم هکتاری " مهر  " و حضور نماینده آب و فاضلاب در اجرای طرح بهبود نگهداشت شهر به منظور رفع معضلات آب در مناطق از جمله مواردی بود که دکتر نصیری در چهارمین مرحله بهبود نگهداشت بر آن تاکید داشت.
 
شایان ذکر است در این طرح شهردار کرج از کانال سیاه جوب، پارک شهدای گمنام در سهرابیه، بوستان هشت و نیم هکتاری مهر و خیابان ها و معابر سطح منطقه 12 بازدید کرد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین