تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
plusresetminus
حزب الله: هفته گذشته سردار آزمون بازیکن روبین کازان علی کفاشیان را به چالش سطل آب یخ دعوت کرد.
۰
کد مطلب : ۶۲۴۲۷
آب یخ مریضم می‌کند /من خودم را به چالش سطل آب گرم دعوت می‌کنم!
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،خيلي از بزرگان فوتبال ايران وقتي با پيشنهاد دعوت از رئيس روبه‌رو شدند، متفق‌القول مي‌گفتند كه بايد به او احترام گذاشت اما سردار آزمون جدا از اين مسئله، كفاشيان را به چالش سطل آب يخ فرا خواند. كفاشيان اما به دعوت او «نه» مي‌گويد. رئيس فدراسيون فوتبال با خنده در اين باره توضيح مي‌دهد: «شك نكن كه اجرا نمي‌كنم. از ما گذشته آب يخ روي خودمان بريزيم. اگر جوان بودم اين كار را مي‌كردم ولي الان پيرم و نمي‌توانم. سن و سالم بالا رفته و آب يخ برايم ضرر دارد و سرما مي‌خورم.»

كفاشيان به آرامي مي‌گويد: «ديگر پير شده‌ام. مدام مي‌گويم و باور نمي‌كنيد. زياد مريض مي‌شوم و اين نشان از كهولت سن دارد.» اما خيلي‌ها مي‌گويند دل رئيس فدراسيون جوان است. او شوخي مي‌كند و مدام در حال خنده است. حتي در بدترين شرايط هم او مي‌خندد. رئيس اما اين را قبول ندارد: «اتفاقاً كار من خيلي زياد است و الان هم كه پير شده‌ام. با شما جوان‌ها شوخي مي‌كنم كه شاد باشيد وگرنه ما كه سن و سال‌مان بالا رفته.»

رئيس يكي از همين شوخي‌ها را در ادامه انجام مي‌دهد: «حالا اين چالش سطل آب يخ نمي‌شود چالش سطل آب گرم باشد. اگر مشكلي نيست، بسم‌ا... در خدمت‌‌تان هستم (خنده) اگر هم كسي دعوت نمي‌كند، من خودم را به چالش سطل آب گرم دعوت مي‌كنم.» 
منبع : خانه ورزش
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین