تاریخ انتشارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
plusresetminus
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز:

افزایش آگاهی شهروندان کاهش جرائم و تخلفات را به همراه دارد

حزب الله : معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز ارتقای سطح آگاهی مردم را در کاهش جرائم و تخلفات مهم برشمرد و گفت: در تحقق این مهم نقش رسانه‌ها انکارناپذیر است.
۰
کد مطلب : ۱۶۴۹۷۶
افزایش آگاهی شهروندان کاهش جرائم و تخلفات را به همراه دارد
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز ارتقای سطح آگاهی مردم را در کاهش جرائم و تخلفات مهم برشمرد و گفت: در تحقق این مهم نقش رسانه‌ها انکارناپذیر است.
 
به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جوهری در نشستی با اصحاب رسانه که پیش از ظهر شنبه در دادگستری استان البرز برگزار شد، بابیان اینکه ارتقای سطح آگاهی مردم نقش بسزایی در کاهش بروز جرائم و تخلفات را به همراه دارد، اظهار کرد: بدون شک مقوله مهم دانش و سطح اطلاع و آگاهی مردم در راستای کاهش جرائم در بخش‌های مختلف اثرگذار است.
 
وی با اشاره به اینکه در سال ۹۶ و ۹۵ سیاستی مبنی بر ارتقای سطح آگاهی مردم پیش‌گرفته شد که با مساعدت اصحاب رسانه با سرعت بیشتری به این مهم جامه عمل پوشانده شد، افزود: بسترسازی فرهنگ‌سازی در این حوزه بدون مشارکت همگانی حاصل نمی‌شد.
 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان البرز ارتقای سطح فرهنگ در حوزه‌های یادشده را منوط بر همکاری همگانی دانست و خاطرنشان کرد: ارتقای آگاهی عمومی شهروندان کاهش آسیب‌های اجتماعی را به همراه دارد، بخش عمده فعالیت این معاونت به این مهم اختصاص دارد.
 
جوهری با اشاره به اطلاع‌رسانی صورت گرفته در خصوص سرقت‌های اینترنتی و شرکت‌های سوری اینترنتی که منجر به کاهش این جرائم شد، تصریح کرد: هراندازه که میزان آگاهی مخاطبان بیشتر باشد با کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی مواجه خواهیم شد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین