تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
plusresetminus
حزب الله : عرضه و ذبح بهداشتی دام در منطقه 12 شهرداری کرج به مناسبت عید سعید قربان توسط شهرداری منطقه ایجاد می شود.
۰
کد مطلب : ۱۷۶۲۷۰
عرضه و ذبح بهداشتی دام در منطقه12 کرج همزمان با عید سعید قربان
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،
مهرداد فیروزبخت  با اعلام این خبر افزود: منطقه 12 با در نظر گرفتن یک جایگاه  ویژه واقع درضلع جنوبی بلوار امیرکبیر روبروی پارک بهاران نیاز شهروندان برای تهیه گوسفندان سالم و بهداشتی برای اجرای سنت الهی عید قربان، را تامین می کند. 
 
سرپرست منطقه 12 بیان کرد: تجهیز جایگاه عرضه دام بهداشتی به مناسبت عید سعید قربان در جایگاه ویژه آن در بلوار امیرکبیر روبروی پارک بهاران توسط همکاران خدمات شهری منطقه شروع شده است. 
 
وی اظهار کرد: با نصب بنر در سطح منطقه و استفاده از رسانه های عمومی  اطلاع رسانی لازم را برای شهروندان ساکن در این منطقه انجام شده است. 
 
فیروزبخت یادآور شد: در این جایگاه تمامی موارد بهداشتی رعایت می شود و عرضه کنندگان از پوشش بهداشتی لازم برخوردار هستند همچنین باسکول های مورد تایید اداره صنعت و معدن در این جایگاه استفاده خواهد شد. 
 
وی ادامه داد: هماهنگی لازم بین  اداره بهداشت کرج و خدمات شهری شهرداری کرج صورت گرفته است تا لیستی از پزشکان و قصابان مجاز شهرستان تهیه شود که در روز عید قربان تمامی مراحل کار زیر نظر این افراد با مجوز های قانونی و بهداشتی لازم صورت بگیرد. 
 
این مسئول خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان ساکن در منطقه 12 شهرداری کرج می خواهیم که برای اعمال مراسم قربانی خود از این جایگاه درروبروی پارک بهاران ضلع جنوبی بلوار امیرکبیر استفاده و از عرضه و تهیه دام در مراکز غیرمجاز خودداری کنند.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین