تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
plusresetminus
فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد:

کشف انبار دستگاه‌های رمزکننده ارز دیجیتال در کرج

حزب الله: فرمانده انتظامی استان البرز از کشف انبار دستگاه‌های رمز کننده ارز دیجیتال به ارزش ۲۸ میلیارد ریال که به‌صورت قاچاق وارد استان البرز شده بود، خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۸۷۸۷۲
کشف انبار دستگاه‌های رمزکننده ارز دیجیتال در کرج
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در ادامه مأموریت‌های اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان برای شناسایی قاچاقچیان کالا و ارز، مأموران این اداره، محل دپو دستگاه‌های استخراج گر رمز (ماینرها) که در حوزه ارزهای دیجیتالی (بیت کوئین، بیت ماینر، آنت ماینر و غیره) کاربرد دارد را به ارزش سه میلیارد ریال در منطقه کیانمهر کرج کشف کرده و مالک این دستگاه‌ها را نیز دستگیر کردند.
 
وی اضافه کرد: در بازجویی از متهم دستگیرشده محرز شد که وی به‌عنوان رابط و فروشنده دستگاه‌ها بوده و مالک اصلی کالاهای قاچاق، فرد دیگری است که در این زمینه فعالیت دارد.
 
فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و ردزنی های گسترده درنهایت منزل نامبرده را دریکی از مناطق شمال غربی شهر تهران شناسایی کرده و پس از دریافت نیابت قضائی و اعزام به مکان موردنظر، نامبرده را دستگیر کرده و در بازرسی از محل ۲۹۱ دستگاه ارز دیجیتال، دو دستگاه پوز و مقادیر زیادی فاکتورهای فروش انواع دستگاه ارز به ارزش ۲۵ میلیارد ریال کشف شد.
 
سردار محمدیان با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه درمجموع  ۲۸ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم که به فعالیت در حوزه بازار تلفن‌های همراه و تجهیزات رایانه‌ای به‌صورت غیرقانونی در سطح تهران و شهرستان‌ها فعالیت می‌کرد، تحویل اداره تعزیرات حکومتی استان البرز شد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین