کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امروز در ریاض ؛

امیرعبداللهیان با سعودالفیصل دیدار کرد/ تاکید بر گشایش صفحه جدید سیاسی میان ایران وعربستان

خبرگزاری مهر , 4 شهريور 1393 ساعت 21:15

حزب الله:وزیر خارجه عربستان و معاون وزیر خارجه کشورمان در دیداری در ریاض بر ضرورت گشایش صفحه جدیدی در روند مناسبات سیاسی دو کشور و دیدار وزیران خارجه در ریاض و تهران تاکید کردند.


به گزار ش شبکه خبری حزب الله ، حسین امیر عبداللهیان معاون عربی و آفریقایی وزارت امورخارجه که روز گذشته به عربستان سفر کرده است، امروز سه شنبه در جده با سعود الفیصل وزیرخارجه عربستان دیدار و گفتگو کرد.



در این دیدار پیرامون روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای بویژه اوضاع جاری در منطقه  و تهدیداتی که امت اسلامی با آن مواجه است از جمله تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین در غزه بحث و تبادل نظر شد.



همچنین طرفین فرایند اقدامات تروریستی و افراط گرایی در سطح منطقه که با استفاده ابزاری از دین به منظور مشوش کردن چهره رحمانی اسلام از سوی گروههای افراطی و تروریستی صورت گرفته را مورد بررسی قرار داده و بر اهمیت برقراری ثبات و امنیت منطقه ای تاکید کردند.



دو طرف در این دیدار  بر ضرورت گشایش صفحه جدیدی در روند مناسبات سیاسی دو کشور و دیدار وزیران خارجه در ریاض و تهران تاکید داشتند.



با توجه به آغاز انتقال حجاج به سرزمین وحی در برگزاری حجی با شکوه در سال جاری نیز تاکید شد.



 


کد مطلب: 61857

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/report/61857/امیرعبداللهیان-سعودالفیصل-دیدار-تاکید-گشایش-صفحه-جدید-سیاسی-میان-ایران-وعربستان

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com