کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تصاویر آخرین وداع بهرام شفیع با جام‌جم

خبرآنلاین , 19 مهر 1397 ساعت 13:41

حزب الله :
مراسم تشییع بهرام شفیع در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، بهرام شفیع با سابقه چهار دهه حضور در صداوسیما و اجرای قدیمی‌ترین برنامه ورزشی پس از انقلاب، و ریاست فدراسیون هاکی برای مردم و اهالی ورزش چهره شناخته شده ای بود. پیکر این مجری مردمی که عصر سه‌شنبه بر اثر حمله قلبی درگذشت، با حضور تعداد زیادی از چهره های تلویزیونی و ورزشکاران در مسجد بلال صداوسیما تشییع شد. سیدحسن خمینی، عادل فردوسی‌پور، پرویز مظلومی و... از چهره های مطرحی بودند که در تشییع این مجری و گزارشگر تلویزیون حضور داشتند.
 
سید حسن خمینی بر پیکر پسرخاله پدری نماز میت خواند و علی عسگری رئیس رسانه ملی در این مراسم امیراقبال را در اعوش گرفت و به همسر شفیع تسلیت گفت. پیکر مرجوم بهرام شفیع  برای خاکسپاری به   امام‌زاده های باق فیض که بر اساس وصیت مرحوم بوده است ، منتقل شد.
 
شفیع که بسیاری از ما با او خاطرات تلخ و شیرین زیادی داشتیم ، دو شب قبل بر اثر ایست قلبی در بیمارستان بهمن تهران جان باخت.
 
این مجری قدیمی به دلیل قانون بازنشستگی باید بزودی از برنامه «ورزش و مردم » و فدراسیون هاکی جدا می شد و پسرش امیراقبال و البته برادرش بیژن شفیع خراسانی گفته بودند او 72 ساعت تلخ و پر استرس را قبل از فوت سپری کرد.
 
روحش شاد و یادش گرامی...


کد مطلب: 180319

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/180319/تصاویر-آخرین-وداع-بهرام-شفیع-جام-جم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com