کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پویش مصرف "کالای استاندارد ایرانی" به طور جدی دنبال می‌شود

تسنیم , 5 ارديبهشت 1397 ساعت 14:27

حزب الله :
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: پیوست فرهنگی جهت استاندارد کالاها در دستور کار قرار دارد و از ظرفیت هنرمندان برای ترویج و فرهنگ‌سازی استانداردسازی کالاها استفاده و پویش مصرف استاندارد کالای ایرانی امسال به طور جدی دنبال می‌شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،نیره پیروزبخت در کارگاه کشوری گرافیک و کارتون برای حمایت از کالای ایرانی که صبح امروز در سالن جلسات سازمان استاندارد برگزار شد، اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد یکی از سازمان‌های مطمئن در سال حمایت از کالای ایرانی است و استانداردسازی در کالاها حائز اهمیت است.
 
رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه وظایف سازمان ترویج و فرهنگ‌سازی استاندارد کالاها است، افزود: استانداردسازی با خلاقیت هنرمندان امکان‌پذیر است.
 
وی ادامه داد: پیوست فرهنگی جهت استاندارد کالاها در دستور کار قرار دارد و از ظرفیت هنرمندان برای ترویج و فرهنگ‌سازی استانداردسازی کالاها استفاده و پویش مصرف استاندارد کالای ایرانی امسال به طور جدی دنبال می‌شود.
 
پیروز بخت با بیان اینکه این سازمان قدیمی ولی پویا است، تصریح کرد: فعالیت‌های سازمان در سال جدید با همکاری هنرمندان پویاتر باید انجام گیرد و برگزاری چنین نشست‌هایی برای استانداردسازی کالاهای ایرانی در جامعه ملموس باشد.
 
وی اضافه کرد: رویکرد جدید سازمان استاندارد از کالامحوری به فرآیندمحوری تغییر یافته و اگر فرآیند کالاها مناسب نباشد از رضایت‌مندی مردم برخوردار نمی‌شود و این مسیر باید از تولید در کارخانه تا خرید مردم ادامه یابد و هنر در این رویکرد جدید حتما جای بسیار زیادی دارد.
 
رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به اینکه هنر گرافیک‌ و کارتون ابزاری برای کمک به مطبوعات و رسانه‌ها هستند، خاطرنشان کرد: گرافیک و کارتون با نگاه انتقادی بخشی از دولت و جامعه را مخاطب قرار می‌دهد و برای حمایت و ترویج از کالای ایرانی طرح‌های گرافیکی بسیار اهمیت دارد.
 
همچنین محمد مجتبی حسینی در این مراسم اظهار داشت: فرایند محصول و کار ایرانی در حمایت از کالای ایرانی بستگی دارد و معنای حمایت از کالای ایرانی احسان در جامعه است.
 
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هنر و فرهنگ بیش از مهارت در ایجاد یک کالا است، افزود: محصولات ایرانی حاصل عشق به اثر هنری در یک هنرمند است.
 
وی با تاکید بر اینکه تولید کالای ایرانی به بیش از مهارت احتیاج دارد، گفت: تولید کالای ایرانی با خلاقیت توان ایجاد طراوات در کالای ایرانی را دارد و مخاطب کالای ایرانی در اثر این خلاقیت به رضایت‌مندی دست می‌یابد.
 
حسینی با بیان اینکه در فرهنگ ایرانی کالای مناسب در تولید انسان خوب به دست خواهد آمد، اضافه کرد: کالایی در سال حمایت از کالای ایرانی مدنظر رهبر انقلاب است که دارای کیفیت مناسب و فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد.


کد مطلب: 167116

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/167116/پویش-مصرف-کالای-استاندارد-ایرانی-طور-جدی-دنبال-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com