کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایران به‌هیچ عنوان اجازه شکل‌گیری "اسرائیل جدید" را در منطقه نخواهد داد

خبرگزاری تسنیم , 18 مهر 1396 ساعت 15:11

حزب الله :
مرجع تقلید شیعیان هدف دشمن از تجزیه و استقلال عراق را شکل‌گیری اسرائیل جدید در منطقه دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران به‌هیچ‌عنوان اجازه شکل‌گیری اسرائیل جدید در منطقه را نمی‌دهد.


 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آیت‌الله العظمی حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از پاسداران، با بیان اینکه دو گروه حق و باطل همواره در طول تاریخ وجود داشته و رو در روی‌ هم بودند، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دلایل رسالت پیامبران نیز برپایی حق و مبارزه با کفر و باطل بوده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) زمینه‌ساز بیداری اسلامی در جهان بودند، افزود: امام راحل با انقلابی که انجام دادند استکبار جهانی را قلع‌وقمع کردند و نظام جمهوری اسلامی توانست با عمل به فرمایشات و توصیه‌های این رهبر فرزانه جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس را با سربلندی پشت سر بگذارد.

مرجع تقلید شیعیان به کینه‌توزی و دشمنی استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: کفار در همه حال دشمن مسلمانان هستند و حتی اگر با ملایمت و لبخند با مسلمین برخورد کنند در دل کینه و عداوت آن‌ها را بر عهده‌ دارند و حتی لبخند و دست دادن آن‌ها فریب و نیرنگ است از این‌رو نباید با چنین دشمنانی سازش داشت.

آیت‌الله العظمی نوری همدانی با تأکید بر اینکه هزینه سازش با دشمنان به‌مراتب بیشتر از هزینه جنگ است، خاطرنشان کرد: به‌هیچ‌وجه سازش با دشمن به صلاح نظام نیست و باید توجه داشت که سلطه‌پذیری در برابر سلطه‌گر هزینه دارد از این‌رو نباید هیچ‌گاه فریب و نیرنگ دشمن را خورد.

وی با تأکید بر مجهز و آماده بودن مسلمانان در همه حال ابراز کرد: رژیم صهیونیستی دومین دشمن مسلمانان بوده و استکبار جهانی با ایجاد پایگاه در میان کشورهای اسلامی به دنبال سلب آسایش و آرامش از آنان است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم به همه‌پرسی استقلال کردستان عراق اشاره کرد و گفت: دشمنان با ایجاد پایگاهی در عراق به دنبال استقلال و جدایی کردستان از عراق بودند و با این کار به دنبال ایجاد پایگاهی برای رژیم صهیونیستی و در رأس آن آمریکایی‌ها بودند که با بیداری ملت‌ها این نقشه دشمن نقش بر آب‌شده است.

آیت‌الله العظمی نوری همدانی ابراز کرد: دشمن به دنبال همسو کردن کردها و ایجاد مشکل در 4 کشور عراق، ایران، سوریه و ترکیه است و این 4 کشور باید با اتحاد و وحدت و همدلی در برابر توطئه‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان باشند.

وی هدف دشمن از تجزیه و استقلال عراق را شکل‌گیری اسرائیل جدید در منطقه دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به‌هیچ‌عنوان اجازه شکل‌گیری اسرائیل جدید در منطقه را نمی‌دهد تا از این طریق بتوانند بر کشورهای منطقه تسلط پیدا کنند.


کد مطلب: 152617

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/152617/ایران-به-هیچ-عنوان-اجازه-شکل-گیری-اسرائیل-جدید-منطقه-نخواهد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com