کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی:

دادستانی نحوه کشته شدن شهروند کرجی را پیگیری کند

مهر , 20 مرداد 1397 ساعت 15:12

حزب الله :
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از دادستانی کرج خواست نحوه کشته شدن شهروند کرجی در حوادث اخیر را پیگیری کند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار عزیز اکبریان صبح شنبه در نشست شورای اداری استان از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز خواست پرونده کشته شدن یکی از شهروندان کرجی در حوادث اخیر را پیگیری و نحوه قتل وی را بررسی کند. زیرا این مسئله مشکوک است.
 
وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی پایانه مسافربری فرودگاه پیام، گفت: کمیته‌های مختلف مسکن شهرسازی، سازمان محیط‌زیست و غیره در این رابطه تشکیل جلسه داده و اقدامات لازم را انجام دهند.
 
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه به مسائلی که به‌نظام و آرامش جامعه مربوط می‌شود باید با دقت برخورد شود، گفت: کشور در شرایط حساسی است، آمریکا فشارهای سختی به سیستم بانکی و شرکت‌های نفتی وارد می‌کند، گاهی نبود یک قطعه موجب خسارت‌های زیادی می‌شود.
 
اکبریان با اشاره به اینکه کشورها به‌طور کامل خودکفا نیستند، گفت: حتی کشورهای توسعه‌یافته‌ها نیز بیشتر از ۱۰ از مواد موردنیاز خود را از کشورهای دیگر تأمین می‌کنند.
 
وی با تأکید بر اینکه باید بازار مدیریت شود، گفت: متأسفانه در جامعه با احتکار مواجه هستیم، برای مثال در تأمین روغن با مشکلی روبه‌رو نیستیم اما احتکار روغن در انبارها را شاهد هستیم.
 
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی مصرف میوه کشور در سال گذشته را ۶۰۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: این در حالی است که طی چندماهه اخیر ۶۰۰ هزار تن میوه وارد بازار شده و این نشان‌دهنده احتکار در بازار است به همین منظور از تعزیرات حکومتی می‌خواهیم نظارت ویژه‌ای بر بازار داشته باشند.
 
اکبریان در بخش دیگری با اشاره به فشارهای روانی که به جامعه تحمیل می‌شود، گفت:  باید بحث‌های سیاسی را کنار بگذاریم و انقلابی عمل کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه بانک مرکزی برای ارائه دلار ۴ هزار و ۷۰۰ تومانی با مسئولان دیگر مشورت نکرد، گفت: قطعاً اگر برای این اقدام با مجلس و دیگر مسئولان مربوطه مشورت می‌شد، وضع این نبود.
کد خبر


کد مطلب: 175531

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/175531/دادستانی-نحوه-کشته-شدن-شهروند-کرجی-پیگیری-کند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com