کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

احمدی نژاد:

در برخی مناطق با کمبود و در برخی دیگر با انباشتِ نیرو روبرو هستیم / به دنبال مچ گیری نیستیم

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 24 تير 1397 ساعت 10:08

حزب الله :
محمدرضا احمدی نژاد در بازدید سر زده از مناطق 2 و 9 شهرداری در جریان چگونگی عملکردِ پرسنل و رسیدگی به امور شهروندان، قرار گرفت.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرپرست شهرداری کرج با بیان اینکه این بازدیدها به منظور شناسایی و رفع مشکلات انجام می شود، افزود: طبق ارزیابی های صورت گرفته مردم در اولین برخورد با شهرداری دچار سردرگمی می شوند چرا که اطلاعات لازم به آن ها ارایه نمی شود.
 
وی با اشاره به اینکه سردرگمی ارباب رجوعان مهم ترین و بزرگترین چالش پیش روی مناطق به شمار می رود که درصدد رفع آن هستیم، خاطرنشان کرد: بررسی عملکرد نیروی انسانی  از دیگر دستاوردهای این بازدیدها به شمار می رود، در بسیاری از مناطق با کمبود نیروی انسانی و در برخی دیگر با انباشت نیرو روبرو هستیم.
 
احمدی نژاد بررسی وضعیت بستانکاری و بدهکاری مناطق را از دیگر اولویت های شهرداری عنوان کرد و افزود: به دنبال غافل گیر کردن پرسنل نیستیم بلکه درصدد هستیم روند عادی ارایه خدمات به متقاضیان را به طور جدی بررسی کنیم.
 
سرپرست شهرداری کرج در بازدید از واحدهای مختلف شهرداری منطقه 2 به صورت رو در رو با شهروندان هم صحبت شد و در جریان درخواست، نظرات و انتقادات مردمی قرار گرفت.
 
وی در ادامه ضمن بازدید از معاونت شهرسازی منطقه 9 و دیگر بخش های مختلف این مجموعه، ادامه داد: شهرداری منطقه 9 عملکرد خوبی در حوزه درآمد داشته است، بی شک مدیران باید توانایی انجام وظایف محوله را داشته باشند.
 
احمدی نژاد همچنین در این بازدید در جریان فرآیند دریافت و صدور پروانه ساختمان سازی قرار گرفت و خاظرنشان کرد: مالکین باید به طور کامل در جریان اقدامات مربوطه قرار بگیرند تا کمتر دچار سردر گمی شوند.
 
سرپرست شهرداری کرج در نشست با شهردار منطقه 9 در جریان اقدامات خدماتی و عمرانی این منطقه قرار گرفت و گفت: برخی از معابر در این منطقه به روکش آسفالت نیاز دارند.


کد مطلب: 173182

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/173182/برخی-مناطق-کمبود-دیگر-انباشت-نیرو-روبرو-هستیم-دنبال-مچ-گیری-نیستیم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com