کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گردش بورس تهران به عقب

فارس , 16 آذر 1396 ساعت 14:43

حزب الله :
علیرغم سقف شکنی‌های پی در پی بورس تهران در هفته‌های گذشته، در طی ۴ روز کاری گذشته دماسنج بازار سرمایه با افت ۱۶۳ واحدی رو به رو شد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بورس تهران در ۴ روز کاری گذشته مخالف هفته قبل شاهد افت قیمت در بیشتر سهم ها و گروه‌های شاخص ساز بود به طوری که در مدت این ۴ روز دماسنج بازار سرمایه ۱۶۳ واحد افت کرد، این کاهش در حالی رخ داد که در هفته گذشته شاخص توانسته بود با رشد ۱۸۱۳ واحدی دو بار سقف شکنی کند و از کانال ۹۱ هزار واحدی بالا رود.
 
در این مدت شاخص آزاد شناور نیز با افت ۱۹ واحد رو به رو شد و از تراز ۹۸ هزار و ۶۵۴ واحدی به تراز ۹۸ هزار و ۶۳۵ رود.
 
همچنین شاخص بازار اول در این مدت ۲۳۵ واحد افت کرد و عدد ۶۴ هزار و ۷۴۴ واحدی را تجربه کرد، اما شاخص بازار دوم با رشد ۲۸۲ واحدی تا رقم ۱۹۳ هزار و ۷۷۴ افزایش یافت. شاخص صنعت نیز با افت ۱۶۱ واحد کاهش در رقم ۷۹ هزار و ۹۴۷ نشست.
 
در آخرین روز معاملات بورس تهران در این هفته شاخص کل ۱۵۶ واحد رشد کرد. در این روز اکثر نمادهای خودرویی و استخراج کانه‌های فلزی شاهد رشد قیمتی بودند اما فرآورده‌های نفتی و محصولات شیمیایی بیشترین تاثیر کاهنده را روی دماسنج بازار داشتند.
 
ارزش معاملات بورس تهران در این روز به رقم ۲۱۱ میلیارد تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۹۰۹ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی نزدیک به ۶۰ هزار نوبت داد و ستد بود.


کد مطلب: 156983

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/156983/گردش-بورس-تهران-عقب

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com